Hop til indhold
Nielsen Tonajt

Slagelse, Hotellet, Columbianske piger - Advarsel

Recommended Posts

Skulle til julefrokost i fredags, og besluttede mig for at få lettet trykket inden - således et par af trunterne fra en anden afdeling ikke blev alt for kønne og søde alt for tidligt ...

Valget faldt på Sofia der reklamerer for den bedste megafrans (https://annoncelight.dk/showad/287510)
++ Hurtig aftale om tid - og den blev overholdt.

Da jeg parkerede og afventede at få værelsesnummeret, kom en anden bil og parkerede ved siden af mig og han havde godt gang i telefonen - gad vide hvad han skulle :mrgreen:

Kom ind og aftalen om blow med mega blev bekræftet - hun påstod at det var hendes speciale (not so much, skulle det vise sig) - de 800,- skiftede hænder.
- Selvom jeg lige havde været i bad tilbød jeg at tage et hurtigt brus eller som minimum at vaske ham af. Hertil svarede hun at hun havde vådservietter klar - så det var ikke nødvendigt.
- Bemærkede umiddelbart efter at begge senge var uredte …
Hun spurgte til om jeg ønskede et dobbelt blow med veninden Hanna (https://annoncelight.dk/showad/287863), som jeg dog takkede nej til.
- Jeg blev taget imod af en pige, kun iført trusser. Lidt retroperspektivet, har hun nok tænkt at det kan ikke svare sig at tage tøj på …
0 Der var halvdunkelt i værelset - så om billederne holder stik ved jeg ikke med sikkerhed - de lignede dog på figuren (lille med en god r..) Det kunne have været hvilken en f de to jeg mødte. Hendes engelske var ganske godt - så der var ingen kommunikationsvanskeligheder.
- - Jeg blev bedt om at trække bukserne ned om knæene og ligge mig på den uredte seng …
Havde overtrykket ikke gået i det lille hoved, så burde jeg nok på nuværende tidspunkt have vendt rundt. Samlet indtryk er at det var lidt for tarveligt …
- - - Der blev hurtigt tørret meget lemfældigt af med en vådserviet - hygiejne er vist ikke en spidskompetence …
- - Hun gik i gang, hev ret hårdt i den og lukkede læberne meget hårdt om den - ikke noget jeg blev specielt tændt af. Efter et par minutter tilbød jeg selv at starte ham op så den blev stiv. Her sad hun bare og kikkede på mig.
- - Da der endelig kom liv i ham, tog hun igen hårdt fat - og satte en vådserviet fast om ham. Den hårde behandling var igen ved at fjerne alt liv, så jeg bad hende om at slappe lidt af - det hjalp så lidt.

- - - Endelig kunne jeg mærke klimaks nærmede sig og, høflig som jeg er, advarede jeg hende om nu kom jeg. Lige som jeg begyndte at komme trak hun vådservietten op om hovedet og holdt bare stramt fast. Herefter rejste hun sig og gik over til skraldespanden og højlydt spyttede den smule ud som evt. måtte være kommet forbi vådservietten. Så var det ligesom totalt ødelagt ..
- - - Jeg fornemmede bare at jeg skulle se at få trukket bukserne op og komme videre. 

Hun tager til Horsens mandag.

Tilbage på p-pladsen bemærkede jeg "naboen" nu var på vej ud og gik i den retning jeg kom fra. 
Jeg kunne ikke lade være med at komme med bemærkningen "god fornøjelse". Han blev en anelse befippet - men jeg håber oprigtigt at han fik sig en bedre oplevelse end jeg gjorde.

Nu hvor jeg har tænkt mere over det hele, der har jeg en udefinerbar fornemmelse af at der var en ude på badeværelset . Måske veninden.
Uanset hvad - så er det ikke en pige jeg besøger igen. Alt i alt et alt for tarveligt set-up :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...