Livsnyder69 141 Skrevet 8. December, 2019 AGF havde lige spillet 1-1 mod Lyngby på en kold søndag, så på vej hjem kunne godt trænge til at blive varme lidt op. Hurtig ind på AL og valget faldt på hende her https://annoncelight.dk/showad/280150 Skulle egentlig kun have en gang massage med afsluttende HJ, men da denne søde lille nips lukkede mig ind, var jeg nødt til at opgradere med b2b + FP. Og det fortrød jeg bestemt ikke. Massagen var hård som jeg gerne vil have den. Hende lækre krop og især hendes bryster er fantastiske. En gang facesitting, inden der kom gummi på drengen og hun fik den i flere stillinger. 30 min går alt for hurtigt i så godt selskab. Hun sluttede af med at tørre mig lillemanden omhyggeligt og efterfølgende fik jeg en gang nakkemassage, inden jeg fornøjet vendte snuden hjemad. Kommer helt sikkert igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 12. December, 2019 Livsnyder69 skrev, den 8.12.2019 at 17:42: AGF havde lige spillet 1-1 mod Lyngby på en kold søndag, så på vej hjem kunne godt trænge til at blive varme lidt op. Hurtig ind på AL og valget faldt på hende her https://annoncelight.dk/showad/280150 Skulle egentlig kun have en gang massage med afsluttende HJ, men da denne søde lille nips lukkede mig ind, var jeg nødt til at opgradere med b2b + FP. Og det fortrød jeg bestemt ikke. Massagen var hård som jeg gerne vil have den. Hende lækre krop og især hendes bryster er fantastiske. En gang facesitting, inden der kom gummi på drengen og hun fik den i flere stillinger. 30 min går alt for hurtigt i så godt selskab. Hun sluttede af med at tørre mig lillemanden omhyggeligt og efterfølgende fik jeg en gang nakkemassage, inden jeg fornøjet vendte snuden hjemad. Kommer helt sikkert igen. Lyder som en vældig tur. Hvad var prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 12. December, 2019 dickens skrev, for 19 timer siden: Lyder som en vældig tur. Hvad var prisen? 800,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg