Hop til indhold

Sumas wellness :(

Featured Replies

Skrevet

var i aftes nede ved Sumas  hvor jeg bestilte en times fuld pakke. Allerede efter 10 min massage blev jeg bedt om at vende mig om og hun gik strakt igang med at få liv i generalen, den del var i og for sig også okay, men efter 20 minutter med sex var jeg nød til at overgive mig da jeg ikke kunne holde klimaks tilbage. Havde der efter forventet at den sidste halve time ville blive brugt på massage, men nej jeg blev bedt om at tage tøj på og smutte hvilket jeg syntes var meget dårlig stil når man har betalt for en time :(

pigen 5/10

stedet 6/10

behandling 3/10

https://annoncelight.dk/showad/195914

Skrevet

Ja det er sgu ikke i orden.

Jeg betaler aldrig forud netop for at undgå at blive snydt. Hvis pigen insistere så går jeg bare så kan hun stå der med sine talenter. Jeg vil opfordre alle andre til ikke at betale forud så vi kan ligge maksimalt pres på alle der snyder.

Skrevet
  • Author

Det vil jeg huske til næste gang :)

Skrevet
LiderligL skrev, for 2 timer siden:

Ja det er sgu ikke i orden.

Jeg betaler aldrig forud netop for at undgå at blive snydt. Hvis pigen insistere så går jeg bare så kan hun stå der med sine talenter. Jeg vil opfordre alle andre til ikke at betale forud så vi kan ligge maksimalt pres på alle der snyder.

pigen er sikkert også bange for, at du render fra regningen når det sjove er overstået.

så syntes det fair at betale forud, til den dag hvor de kender og stoler på dig,så kan du vente med at betale til bagefter.

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 12 minutter siden:

pigen er sikkert også bange for, at du render fra regningen når det sjove er overstået.

så syntes det fair at betale forud, til den dag hvor de kender og stoler på dig,så kan du vente med at betale til bagefter.

tror du de får nogle gengangere når de ikke overholder aftaler ?

Skrevet
Jg83 skrev, 1 time siden:

tror du de får nogle gengangere når de ikke overholder aftaler ?

De skal slet ikke have nogen kunder og det nemmere at styre hvis man betaler efter. Så ved pigen også at hun er nødt til at yde det aftalte

Skrevet

Jeg har også kun dårlige erfaringer med det sted, så der gider jeg ikke komme mere

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.