Hop til indhold
Jg83

Sumas wellness :(

Recommended Posts

var i aftes nede ved Sumas  hvor jeg bestilte en times fuld pakke. Allerede efter 10 min massage blev jeg bedt om at vende mig om og hun gik strakt igang med at få liv i generalen, den del var i og for sig også okay, men efter 20 minutter med sex var jeg nød til at overgive mig da jeg ikke kunne holde klimaks tilbage. Havde der efter forventet at den sidste halve time ville blive brugt på massage, men nej jeg blev bedt om at tage tøj på og smutte hvilket jeg syntes var meget dårlig stil når man har betalt for en time :(

pigen 5/10

stedet 6/10

behandling 3/10

 

https://annoncelight.dk/showad/195914

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er sgu ikke i orden.

Jeg betaler aldrig forud netop for at undgå at blive snydt. Hvis pigen insistere så går jeg bare så kan hun stå der med sine talenter. Jeg vil opfordre alle andre til ikke at betale forud så vi kan ligge maksimalt pres på alle der snyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 2 timer siden:

Ja det er sgu ikke i orden.

Jeg betaler aldrig forud netop for at undgå at blive snydt. Hvis pigen insistere så går jeg bare så kan hun stå der med sine talenter. Jeg vil opfordre alle andre til ikke at betale forud så vi kan ligge maksimalt pres på alle der snyder.

pigen er sikkert også bange for, at du render fra regningen når det sjove er overstået.

så syntes det fair at betale forud, til den dag hvor de kender og stoler på dig,så kan du vente med at betale til bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 12 minutter siden:

pigen er sikkert også bange for, at du render fra regningen når det sjove er overstået.

så syntes det fair at betale forud, til den dag hvor de kender og stoler på dig,så kan du vente med at betale til bagefter.

tror du de får nogle gengangere når de ikke overholder aftaler ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jg83 skrev, 1 time siden:

tror du de får nogle gengangere når de ikke overholder aftaler ?

De skal slet ikke have nogen kunder og det nemmere at styre hvis man betaler efter. Så ved pigen også at hun er nødt til at yde det aftalte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...