Hop til indhold
Keeper

Tomb Raider og Kratham deltager ikke på eroguide mere. 
Keeper

Message added by Keeper

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos Christina i dag og kan da bekræfte at hendes billeder er ægte. Jeg blev taget imod en fræk moden nissepige som var meget imødekommende. Hun viste mig ind til sengen hvor jeg fik betalt for 30 min sex med analsex som afslutning. Hun er meget glad for at sutte pik uden gummi og var utrolig lækkert at mærke hendes varme læber omkring min pik. Var tæt på at komme under hendes blowjob så måtte stoppe hende hvilket hun grinte lidt af imens hun kiggede frækt på mig. Hun lagde sig ned på sengen så jeg kunne slikke hendes bryster som var dejlig bløde og naturlige. Hun har også en meget glat fisse som tager godt imod ens pik når man trænger op i hende. Fik lagt hende op på alle fire så jeg kunne trænge op i hendes numse og kom utrolig hurtigt da jeg kunne mærke at hun virkelig nød at få den hårdt analt.

 

Jeg vil helt klart anbefale hende til andre mænd som kan lide at være sammen med en moden kvinde som har en lækker krop. Jeg ser helt klart frem til næste gang jeg skal besøge hende igen... ;)

 

Hun arbejder her: http://pure-passion.dk/christina/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tomb Raider skrev, for 20 minutter siden:

Jeg ser helt klart frem til næste gang jeg skal besøge hende igen... ;)

Og vi ser frem til dit næste skriv om andre en Christina, men det sker nok næppe... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke den her mistænkeliggørelse. Jeg har ikke mødtes med Christina selv, men er sikker på hun er en jeg virkelig kunne have en god tid sammen med. Godt at høre at trådstarter har haft et vellykket besøg. Ville selv have taget en hel time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 time siden:

Jeg forstår ikke den her mistænkeliggørelse.

Normalt sidder jeg bare og griner i stilhed over alle de fake annoncer. Men manden har haft 4 indlæg og alle er omkring Christina. Og det kan godt være jeg er uvidende, men så linker han til en side som jeg aldrig har hørt om før. 

MEN håber da han kommer på banen igen med mange gode indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, 1 time siden:

Normalt sidder jeg bare og griner i stilhed over alle de fake annoncer. Men manden har haft 4 indlæg og alle er omkring Christina. Og det kan godt være jeg er uvidende, men så linker han til en side som jeg aldrig har hørt om før. 

MEN håber da han kommer på banen igen med mange gode indlæg. 

Siden er ægte nok @Sweex2 -stedet er nyt. Jeg arbejder selv på Pure-passion<3

Knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 3 timer siden:

Normalt sidder jeg bare og griner i stilhed over alle de fake annoncer. Men manden har haft 4 indlæg og alle er omkring Christina. Og det kan godt være jeg er uvidende, men så linker han til en side som jeg aldrig har hørt om før. 

MEN håber da han kommer på banen igen med mange gode indlæg. 

Han lavede først en forespørgsel i efterlysninger om hende, og så en anmeldelse. Det synes jeg ikke lyder som en unormal måde at starte sin karriere på her på sitet. Stedet i kælderen i udkanten af Valby er i øvrigt rimelig diskret, og nogle af de dejligste piger holder til der (bare led efter deres anmeldelser). Jeg besøgte f.eks. Kamille der på stedet: https://www.eroguide.dk/forum/topic/113548-kamille-fra-pure-passion-jeg-kom-ned-med-nakken-og-fik-kærligheden-at-føle/?tab=comments#comment-1063490

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, den 8.12.2019 at 18:21:

Normalt sidder jeg bare og griner i stilhed over alle de fake annoncer. Men manden har haft 4 indlæg og alle er omkring Christina. Og det kan godt være jeg er uvidende, men så linker han til en side som jeg aldrig har hørt om før. 

MEN håber da han kommer på banen igen med mange gode indlæg. 

Synes det er meget irriterende at folk ikke tror på det jeg skriver bare fordi jeg kun har skrevet en enkel anmeldelse om en kvinde jeg har besøgt. Som du kan læse af de andre beskeder så findes stedet og Christina er ægte selvom du ikke tror på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 8.12.2019 at 19:43:

Siden er ægte nok @Sweex2 -stedet er nyt. Jeg arbejder selv på Pure-passion<3

Knus

Anna

Mange tak fordi du støtter mig og beviser at jeg har ret i det jeg skriver :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Falske anmeldelser er lidt irriterende, men jeg synes nu ikke, de er et stort problem, og jeg kan ikke se, hvorfor den aktuelle anmeldelse af Christina skulle være et eksempel. 
Jeg har selv besøgt Christina, og undrer mig da lidt over, at han ikke nævner hendes dejlige store skamlæber, men han skriver at hendes fisse er dejlig, og jeg tror gerne, han har mødt og nydt damen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...