Hop til indhold
Guest BadGuy

Nytig information ved ubeskyttet oralsex ...

Recommended Posts

Guest BadGuy

Specielt til jer GP er som giver superfransk ( oral uden gummi ) Sikkert mange som ved det, men til dem som ikke ved det og det er ikke en løftet pege finger, tværtimod :-) 

Jeg selv er hetero, men tænder indimellem på en gennemført shemale og har da prøvet at sutte en shemale som jeg syntes er super frækt, men i den anledning blev jeg i tvivl om smitte fare ved dette og blev for nylig testet for det hele på bisbebjerg, heldigvis var jeg helt cleen, altså negativ...

Jeg kontaktede derefter Aids linen/hiv danmark og spurgte til evt smitte fare for hiv hvis man yder ubeskyttet oral på en anden og blev oplyst at smitte fare er minimal, faktisk er der ikke registrerede nogen hiv tilfælde herhjemme ved oralsex, risikoen øges dog minimal hvis man får sæd i munden, men så kommer det som jeg ikke vidste, at hvis man sluger sæden med det samme, så er smitte risiko ekstra minimal, da vores mavesyre ødelægger evt hiv antistoffer med det samme, så dem som tar klatten i munden og beholder den i munden, for at spytte det ud bagefter, har større risiko ved smitte ...  

Syntes bare det var relavant og ikke en opfordrring til at sutte uden gummi, har dybt respekt for jer som gør det med gummi, da man stadig ka få gonere el klamydia den vej ....

Lige til sidst, dem som modtager oral sex uden gumme, der er smitte risiko 0 ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 12 minutter siden:

Lige til sidst, dem som modtager oral sex uden gumme, der er smitte risiko 0 ...

Jeg synes ellers det er lækkert at mærke lidt gumme ved oral sex......

Sorry kunne ikke lade være :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 26 minutter siden:

Jeg synes ellers det er lækkert at mærke lidt gumme ved oral sex......

Sorry kunne ikke lade være :ph34r:

Ja, hun skal helst tage gebisset ud først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 40 minutter siden:

faktisk er der ikke registrerede nogen hiv tilfælde herhjemme ved oralsex, risikoen øges dog minimal hvis man får sæd i munden, men så kommer det som jeg ikke vidste, at hvis man sluger sæden med det samme, så er smitte risiko ekstra minimal, da vores mavesyre ødelægger evt hiv antistoffer med det samme,

Pointen med at det kan være sikrere at sluge, har jeg skrevet et par gange i de knap 100 tråde om emnet jeg kan huske her på forum.

Der er følgende pointer, der mangler i din tekst eller i det den frivillige rådgiver sagde:

Der findes andre sygdomme end hiv, og alle de andre smitter meget lettere.

Mavesyren er irrelevant, hvis slimhinden på vej derned er skadet. Fx efter voldsom throatfuck eller opkast (bulimikere bør ikke sluge) samt diverse sygdomstilstande.

Drop tandbørsten, den skaber ridser i tandkødet. Særligt derfor kan slug være sikrere end at spytte ud - men kun mhp hiv. For fx syfilis eller gonore er det nok bedre at spytte ud.

BadGuy skrev, for 51 minutter siden:

Lige til sidst, dem som modtager oral sex uden gumme, der er smitte risiko 0 ...

Helt generelt: Det vides aldrig med sikkerhed: Smitteveje bedømmes altid ud fra sandsynlighed. En smittet, som fortæller at der var både penetration og oralsex med smittekilden, vil få anført penetration som smittevej.

Jeg kender til en hivsmittet mand, der hævdede over for sine behandlere kun at have fået suttet pik af smittekilden. Om han løj om det er umuligt at vide, og det gælder jo også alle andre, der svarer på det spørgsmål. Men risikoen er meget lille. Igen skal man huske, at andre sygdomme end hiv smitter lettere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til orientering - det er med stor sandsynlighed tandpastaen som skaber problemer for tandkødet. Der er nemlig små plastikstykker i de fleste typer tandpasta og de kan irritere og skabe små blødninger i tandkødet. Det fungerer som slibemiddel. Zendium benytter sig ikke af plastik, måske bruger de sand i stedet? Bruger selv Zendium, der findes sikkert også andre mærker, men tjek selv op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, for 18 minutter siden:

Til orientering - det er med stor sandsynlighed tandpastaen som skaber problemer for tandkødet. Der er nemlig små plastikstykker i de fleste typer tandpasta

Alt hvad du skriver her er forkert.

Der er mikroplast i få tandpastaer. Det er kun for det kosmetiske (farvede korn), de har ingen funktion.

Slibemiddel er der i de fleste tandpastaer, også zendiums, som regel en kalkforbindelse. Fx Sensodyne indeholder mindre slibemiddel.

Det er børsten, der påvirker tandkødet mest, ikke tandpastaen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Bebop skrev, for 14 timer siden:

Alt hvad du skriver her er forkert.

Der er mikroplast i få tandpastaer. Det er kun for det kosmetiske (farvede korn), de har ingen funktion.

Slibemiddel er der i de fleste tandpastaer, også zendiums, som regel en kalkforbindelse. Fx Sensodyne indeholder mindre slibemiddel.

Det er børsten, der påvirker tandkødet mest, ikke tandpastaen 

 

Behop, stop nu med at være så klog og bedrevidende, er da til at brække sig over, mit opslag var blot en information for at hjælpe andre, hvis de skulle være unødvendig nervøs, at du samtidig kalder kompetente folk på hiv danmark for næsten uvidende frivillige, som om de ikke har en pind forstand på noget.. Jeg kan dog oplyse dig om at hiv er utroligt at overføre og der skal store mængder sæd el væske direkte ind i et stort åbent blødende sår og ind i blod banen for at det smitter, så stop nu, og at din såkaldte ven har fået hiv ved et alm blowjob, er helt ved siden af, tror nu han har bildt dig noget ind, da der ikke er registreret nogen tilfælde af hiv den vej, det svarer til at hiv også smitter ved alm tungekys, så hvis din vens påstand holder, skulle vi alle ha viv efterhånden ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 15 timer siden:

Jeg kan dog oplyse dig om at hiv er utroligt at overføre

Det er jo det jeg skriver, så du oplyser mig ikke.

BadGuy skrev, for 15 timer siden:

din såkaldte ven 

Hvilken såkaldt ven? Du må have læst forkert.

BadGuy skrev, for 15 timer siden:

at du samtidig kalder kompetente folk på hiv danmark for næsten uvidende frivillige

Det gør jeg ingen steder. 

BadGuy skrev, for 15 timer siden:

da der ikke er registreret nogen tilfælde af hiv den vej

Hvad er din kilde til viden om det? 

Du må gerne læse det jeg skrev om registrering af smitteveje.

BadGuy skrev, for 15 timer siden:

det svarer til at hiv også smitter ved alm tungekys

Det gør det åbenlyst ikke, da der er et forsvar i munden, som ikke findes i urinrørsåbningen (enzymkoncentration). 

BadGuy skrev, for 15 timer siden:

Behop, stop nu med at være så klog og bedrevidende

Hvad er problemet egentlig med at jeg tilføjer nogle nuancer?

BadGuy skrev, for 15 timer siden:

hvis din vens påstand holder, skulle vi alle ha viv efterhånden ..

Prøv nu at læse, hvad jeg faktisk skriver i stedet for at påstå at jeg skriver alt muligt andet. Du kunne jo starte med at citere det du svarer for i stedet for at citere et helt andet indlæg, som du overhovedet ikke forholder dig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 8.12.2019 at 11:25:

Ja, hun skal helst tage gebisset ud først.

Det er nemlig det vi i gamle dage kaldte en gumler.

Tro mig, det er faktisk ikke så ringe endda.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
BadGuy skrev, den 8/12/2019 at 10:45:

Specielt til jer GP er som giver superfransk ( oral uden gummi ) Sikkert mange som ved det, men til dem som ikke ved det og det er ikke en løftet pege finger, tværtimod :-) 

Jeg selv er hetero, men tænder indimellem på en gennemført shemale og har da prøvet at sutte en shemale som jeg syntes er super frækt, men i den anledning blev jeg i tvivl om smitte fare ved dette og blev for nylig testet for det hele på bisbebjerg, heldigvis var jeg helt cleen, altså negativ...

Jeg kontaktede derefter Aids linen/hiv danmark og spurgte til evt smitte fare for hiv hvis man yder ubeskyttet oral på en anden og blev oplyst at smitte fare er minimal, faktisk er der ikke registrerede nogen hiv tilfælde herhjemme ved oralsex, risikoen øges dog minimal hvis man får sæd i munden, men så kommer det som jeg ikke vidste, at hvis man sluger sæden med det samme, så er smitte risiko ekstra minimal, da vores mavesyre ødelægger evt hiv antistoffer med det samme, så dem som tar klatten i munden og beholder den i munden, for at spytte det ud bagefter, har større risiko ved smitte ...  

Syntes bare det var relavant og ikke en opfordrring til at sutte uden gummi, har dybt respekt for jer som gør det med gummi, da man stadig ka få gonere el klamydia den vej ....

Lige til sidst, dem som modtager oral sex uden gumme, der er smitte risiko 0 ...

Hej med jer

 

Det forstår jeg ikke rigtigt, for jeg synes bestemt engang, der blev advaredet mod brystmælk, det kunne overføre smitte, bum

 

jeg glemte detvengang i mellem Amerika op til flere gange og gik til kontrol 3-4 måneder efter, sygdomsfri, men jo mere man udsætter sig for jo større er risikoen

hvad der er fup og fakta er nok svært og  komme til bunds i, der er vel ingen der gider være forsøgskaniner :-)

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 4 timer siden:

jeg synes bestemt engang, der blev advaredet mod brystmælk

Ja, amning har været hyppigste smittevej fra mor til barn, men hvordan mener du det fortæller en anden historie end den BadGuy fortæller? Et barn indtager trods alt noget større mængder modermælk, end en piksutter sluger sperm ved at sutte pik (der skal i hvert fald mange pikke til).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 8. december 2019 at 15:27:

Alt hvad du skriver her er forkert.

Der er mikroplast i få tandpastaer. Det er kun for det kosmetiske (farvede korn), de har ingen funktion.

Slibemiddel er der i de fleste tandpastaer, også zendiums, som regel en kalkforbindelse. Fx Sensodyne indeholder mindre slibemiddel.

Det er børsten, der påvirker tandkødet mest, ikke tandpastaen 

 

Jeg har det fra tandlæger, men det skal ikke skille os ad. 

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...