Hop til indhold
Tom

en engle i blandt os

Recommended Posts

så står man igen med det banken hjerte som en dum og kejtede skole dreng lige der midt i rødover. tidbestille blev klarede for en uge siden og det er lang tid og vente men osse dejligt og glæde sig for jeg ved jo da at der blir godt

ringe på og den søde tele-damen åbnet og for mig ind i varmen. englen er i bad og så jeg blir vist ind i hinnes boudoir og for en kop kaffe med nogel festlig chokolade på en bakke megen lækkert. teledamen banker på og sir at jeg kan bade nu og jeg har fået en badekåbbe så det er megen rart i denne kulde :D

nu kan jeg hører hinnes hæle klik klak og ind kommer hun og vær gang jeg ser hinne er hun en drøm. hun har en flot sort kjole på. men jeg har set hinne hunderde gange i sort kjole og der har aldrig værret den samme kjole hinnes tøjskab må værre på størelse med amalenborg :lol:

hun kom hen til mig og kysset mig og vi taler om hinnes kæmpe arbejdet med og lave hinnes boudoir hun har osse købt antik ting og alt er ændrede og bygget om og malet og der er bleven et rigtig smuk og harmonik rum

vi lægger os på sengen den støreste seng jeg nogelsinde har værret i og den er osse bygget om og har fået stolber og er næsten en himmel seng nu. vi kæler lidt og jeg hadve planner om og forkælle min engel men inden jeg for set mig for så har hun mig i hinnes spind og jeg har ingen chance for og undslip. der har jeg hellere ikke lyst til :lol: hun forkæller mit yderste og mit innerste mens vi kysset og smagte på hinannen det er sex med hjernen og følser og krop det er sex når der er bedst :P hun gjorder hvad hun villet med mig og i mens hun kigget mig dybt i øjene kom jeg :oops: nu var den kejtede skole drengen med banken hjerte tilbage :lol:

englen nuserede mig og hentet så nået og vaske mig med hun var megen grundig og mens vi snakket vider

tele-damen banket igen det hadve hun vidst gjordt nogel gange men engelen tog der stile og rolig med det og vi fik snakkede færdigt mens jeg tog tøjet på og hun fuldte mig ud :)

en dejlig efter middag med den søddeste engle

som nogen at jer ved har jeg værret megen syg på et tidpunkt og bliv hjulpen i gennem af en sand engle hun var alt jeg hadve og vis ikke hun hadve værret det for mig ved jeg slet ikke hvodan jeg ville hadve haft det idag.

jeg har oplivet mangen ting i denne brance og har mødt mangen dejlig piger men idag besøger jeg kun hinne.

http://www.gina-faith.dk

http://www.ginas-boudoir.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Tom!

Jeg er ret imponeret over din beretning... :)

Du har tidligere fortalt om dit sygdomsforløb, hvor også Gina's store betydning blev nævnt.

Bla. har du fortalt at din sygdom, har haft stor indvirkning på dine skrivefærdigheder....Det virker da til at du kæmper en heroisk kamp, med stor succes... :)

Jeg vil håbe at ARA eller andre prostitutionsmodstandere vil læse Tom's indlæg, og indse at pigerne faktisk kan udfylde andre behov, end lige det seksuelle.

En hyggestund med Gina Faith i det nye Boudoir, er ren terapi for enhver sex-køber... Englene nærmest synger.. ;)

Godt skrevet Tom!

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Tom,

Flot anmeldelse som meget præcist beskriver hvordan det er at besøge Gina og om hvordan hendes 'syndige hule' ser ud, nu hvor hun har fået sat den i stand.

Kombinationen af at møde Gina og hendes nye, flotte boudoir gør det endnu vanskeligere at løsrive sig når man først er blevet lukket ind. ;) Det er væsentligt dejligere at blive lukket ind end at blive lukket ud, :lol: selvom det naturligvis sker med et stort smil.

Og når man så endda kender hendes hjælpsomhed og haft personlig glæde af den, jamen så kan man vist roligt være enig i at overskriften dækker fint selvom det er store ord. :D

Godt skrevet.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak til jer man må jo gør så godt man kan med det man har :D

du har rat ludvid det er terapi og ha en oplevse sammen med hinne især hun har fået enu mer glød over sig i hinnes nye værlse.

ja smo hinnes hjælpsmhed er vidst bundløs og ikke til og vide hvor mange hun har under sin vinger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Tom for en god beretning.

Hun er en ener, og skæppe skøn.

Kan kun give jer ret. Gina er sgu noget for sig selv! Svært at definere hvad der gør hende så speciel. For mig er det bare helhedsoplevelsen der går op i en højere enhed de gange jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at definere hvad der gør hende så speciel.

jeg syntes osse der er svært og definerer gina man skal vidst bare suge hinne ind mens man har hinne :D jeg har set hinne mangen gangen og jeg kan stadi lærer nyt om hinne :) så det er svært

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyh ha.....man bli'r sgu da godt nok noget rørt, når man læser Toms anmeldelse...jeg bor desværre i den anden ende af landet, ellers skulle Gina helt sikert ha' haft besøg....men hun klarer sig nu nok uden mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men hun klarer sig nu nok uden mig :D

Peter, du kan være sikker på, at vi er nogen, der helt frivilligt vil gøre vort bedste for at afhjælpe savnet :lol:

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...