Hop til indhold
Guest Fatman

Balida eller Cherry

Recommended Posts

Guest Fatman

Da jeg snart skal en tur til Vejle har jeg tænkt at besøge én af disse dejlige damer, men er i tvivl om hvem jeg skal vælge. Hvem skal jeg vælge. Hvem er bedst til massage m.m?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hey

Det kommer selvfølgelig lidt an på smag og behag hvem du skal vælge.

Cherry er en ung pige, og erfaringsmæssigt ligger hun også der. Ikke er hun er uerfaren overhovedet eller yder en ringe service, tværtimod. Cherry har længe været min favorit at sexe med og har også primært været derfor jeg har besøgt hende.

Balida er en lidt mere moden pige, men stadig fit og lækker, hendes massage er i topklasse efter mine præferencer for en god massage, men også her er det jo smag og behag.

Cherry er lidt mere introvert anlagt, måske pga. hendes begrænsede engelsk kundskaber, Balida taler ganske fint dansk. Så ønsker du en lidt mere sprudlende session, så vil jeg klart anbefale Balida. Vil du derimod gerne have en petite ungpige ja så er det Cherry.

Så alt I alt kommer det lidt an på hvad dine egne præferencer er i forhold til sex kontra massage, alder kontra erfaring osv.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos balida, men det var en anden (ny tror jeg) jeg skulle ind til. Talte meget lidt engelsk, dog var massagen god og sex delen var under middel. Hun havde også bøjler på så ingen bj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
willxx9 skrev, for 39 minutter siden:

Var hos balida, men det var en anden (ny tror jeg) jeg skulle ind til. Talte meget lidt engelsk, dog var massagen god og sex delen var under middel. Hun havde også bøjler på så ingen bj. 

Var det hende her du besøgte:

https://annoncelight.dk/showad/232454

Var massagen så god, at den ville være et besøg værd? 

Redigeret af mrboobsnow
Tilføjer spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Så fik jeg besøgt BalIda.  Havde skrevet dagen før og fået bekræftet min aftale med Balida, men da jeg kom var det hende den anden (med bøjle på tænderne) som kom. Da jeg sagde at jeg havde en aftale og at den var blevet bekræftet af Balida aftenen før. Var . Balida noget uforstående overfor dette indtil hun så hendes besked på min mobil. Så havde hun glemt vores aftale. Ellers var det en ok massage og sexen var god, men ikke super. Næste gang vil jeg helt sikker besøge Cherry 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klog beslutning. Altså hvis massagen ikke vægter så højt. Mener bestemt Balida er en bedre massør - Til gengæld er hun da noget så kedelig at lege med....selvom det er meget længe siden jeg har besøgt hende til den del. Noget tyder på det ikke er blevet bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
willxx9 skrev, den 19.12.2019 at 14:29:

Ja det var hende og hmm synes jeg ikke. 

Det er så ikke Balida du der fik massage af..

Jeg gav mig selv en julegave i går aftes og bestilte en times massage af Balida.

Blev mødt af en smilende og fræk Balida. Fortalte jeg havde problemer med skuldrene og nakken. Nu dagen efter er jeg bare helt ok igen.

Det er ikke for ingenting hun er min favorit massør. Hun er et rart menneske at være sammen med. Jeg føler mig hjemme når jeg er der.

Vil stadig anbefale hende hvis du vil have en god massage. Med hensyn til sex kan jeg ik svare på. Det er ikke på mit program når jeg er hos hende. Selvom hun har en lækker krop. Meget lækker enda. 
glædelig jul derude og godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...