Hop til indhold
Borende X

Er det et resultat at metoo?

Recommended Posts

Jeg synes efterhånden, at krænkelseskulturen er gået over gevind.

Nu raser en mor, der braser ind i mændenes omklædningsrum – hvad hun så ellers har at gøre derinde? – over at kunne antræffe et nøgent mandfolk! Hvor er vi snart henne?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mor-raser-over-noegen-far-i-omklaedningsrum-det-gav-bagslag/7898789

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes efterhånden, at krænkelseskulturen er gået over gevind.

Nu raser en mor, der braser ind i mændenes omklædningsrum – hvad hun så ellers har at gøre derinde? – over at kunne antræffe et nøgent mandfolk! Hvor er vi snart henne?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mor-raser-over-noegen-far-i-omklaedningsrum-det-gav-bagslag/7898789

Synes der er ved at ske en trist udvikling i vores samfund. En mor træder ind i herreomklædningen - hun kan da forvente at se en pik eller to derinde. Afhængig af sønnens alder, forstår jeg ikke, hvorfor kvinden ikke havde taget sin søn med ind i dameomklædningen i stedet. Personligt mener jeg, at man vælger omklædningsrum ud fra hvilken forælder der følger barnet til svømning, da jeg antager sønnen ikke er særlig gammel. Når en knægt er 8-9 år, kan de sagtens klare sig selv uden hjælp fra mor eller far. Og uanset skader det vel ikke barnet at se en pik eller et par bryster. Det er nu engang sådan vi er skabt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun blev da kun forarget over at hun ikke var alene med ham i omklædningsrummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Skulle det ikke være Mændene der er forargede over hun vader ind i herreomklædningen? Der har hun da ikke noget at gøre. Personlig er jeg nu lidt ligeglad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 8.12.2019 at 00:32:

Jeg synes efterhånden, at krænkelseskulturen er gået over gevind.

Nu raser en mor, der braser ind i mændenes omklædningsrum – hvad hun så ellers har at gøre derinde? – over at kunne antræffe et nøgent mandfolk! Hvor er vi snart henne?

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mor-raser-over-noegen-far-i-omklaedningsrum-det-gav-bagslag/7898789

Mnjah, set i dansk kontext er det helt klart hysterisk. Men nu var det jo ikke i Danmark det skete, så lad os se det i det lys. Mange udlændinge (også fra Nordamerika og Europa) er  småchokerede over de danske omklædningsrum, med "fællesbruser" istedet for små brusekabiner, så man ikke ser hinanden helt nøgne. Selv mænd i mændenes omklædningsrum. Så når vi også taler om at manden har sine døtre med, slipper Frederik fri, og at andre mænd kunne gøre det samme, ser man vel hvad hun mener, i et samfund der er mere puritansk end det danske......

Personligt vil jeg mene at hun går lidt over grænsen, og i Danmark ville hun være gået langt over. Men igen, kun lidt over grænsen..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...