Hop til indhold
Dingo.

Aura København

Recommended Posts

Guest kenderen

ja det var en temmelig skidt/besynderlig oplevelse... måtte vende om i døren til en anden aftale i nærheden og lavede derefter en aftale med Aura - fik forhandlet en rimelig aftale på pris og ydelse og dukkede op på et stort og tomt bordel. Da jeg så hende håbede jeg der gemte sig skjulte talenter men nej - kedelig massage og da trusserne kom af fremviste hun hvad der vel i lægetermer kaldes en "mikro pik" max 1,5 cm til gengæld næsten begravet i kønsbehåring. Nå men jeg ville bolle hende og det kunne ikke lade sig gøre pga hofteproblemer/smerter - en GP der ikke kan sprede ben :-) fik håndjob og suttede på hendes store gummibryster. Måtte sidde og grine lidt af mig selv i bilen på vej hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 2 timer siden:

ja det var en temmelig skidt/besynderlig oplevelse... måtte vende om i døren til en anden aftale i nærheden og lavede derefter en aftale med Aura - fik forhandlet en rimelig aftale på pris og ydelse og dukkede op på et stort og tomt bordel. Da jeg så hende håbede jeg der gemte sig skjulte talenter men nej - kedelig massage og da trusserne kom af fremviste hun hvad der vel i lægetermer kaldes en "mikro pik" max 1,5 cm til gengæld næsten begravet i kønsbehåring. Nå men jeg ville bolle hende og det kunne ikke lade sig gøre pga hofteproblemer/smerter - en GP der ikke kan sprede ben :-) fik håndjob og suttede på hendes store gummibryster. Måtte sidde og grine lidt af mig selv i bilen på vej hjem.

Tak for at du deler din oplevelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...