Hop til indhold
hansen60

Kaya i Støvring fra annoncelight og eroguide

Recommended Posts

Har igen været en tur ved denne skønne milf kan klart anbefale hende, giver et super dejligt Blowjob,

og rider som en drøm også sex i andre stillinger er bare skønt, og ikke noget med berøringsangst,

man kan både se og mærke at hun kan lide hendes bijob man får masser af kys også tungekys

kommer klart igen Kaya tak for en dejlig oplevelse med en god jul og godt nytår vi ses i det nye år.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen60 skrev, for 1 time siden:

Har igen været en tur ved denne skønne milf kan klart anbefale hende, giver et super dejligt Blowjob,

og rider som en drøm også sex i andre stillinger er bare skønt, og ikke noget med berøringsangst,

man kan både se og mærke at hun kan lide hendes bijob man får masser af kys også tungekys

kommer klart igen Kaya tak for en dejlig oplevelse med en god jul og godt nytår vi ses i det nye år.

Ifølge Kaya's annoncer optræder hun flere steder, men i Støvring dog kun som gæstevisit. Så din anmeldelse er yderst mangelfuld.

Her er så det link, som du ikke kunne finde ud af at sætte ind.

https://annoncelight.dk/showad/264202

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
hansen60 skrev, for 14 timer siden:

Har igen været en tur ved denne skønne milf kan klart anbefale hende, giver et super dejligt Blowjob,

og rider som en drøm også sex i andre stillinger er bare skønt, og ikke noget med berøringsangst,

man kan både se og mærke at hun kan lide hendes bijob man får masser af kys også tungekys

kommer klart igen Kaya tak for en dejlig oplevelse med en god jul og godt nytår vi ses i det nye år.

 

 

Leverer hun mega fransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 8 timer siden:

Leverer hun mega fransk?

Nej det gør hun ikke 

 

Harran skrev, den 25.2.2018 at 04:27:

Lisa? Hun kalder sig Kaya og Emra, ser det ud til. Billederne (undtagen 1) har klassisk instagram-format, hvilket umiddelbat kan give en mistanke om at de er nolet. Men at der er et billede, de IKKE er instagram. hm.. Jeg har lavet imagesearch på 5 forskellige maskiner uden et eneste resultat. - - alligevel får jeg også følelsen af, at den er fake.

 

Benjamin skrev, for 21 timer siden:

Ifølge Kaya's annoncer optræder hun flere steder, men i Støvring dog kun som gæstevisit. Så din anmeldelse er yderst mangelfuld.

Her er så det link, som du ikke kunne finde ud af at sætte ind.

https://annoncelight.dk/showad/264202

 

Fuldstændig rigtig .. Støvring er gæstevisit 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansen60 skrev, for 22 timer siden:

Har igen været en tur ved denne skønne milf kan klart anbefale hende, giver et super dejligt Blowjob,

og rider som en drøm også sex i andre stillinger er bare skønt, og ikke noget med berøringsangst,

man kan både se og mærke at hun kan lide hendes bijob man får masser af kys også tungekys

kommer klart igen Kaya tak for en dejlig oplevelse med en god jul og godt nytår vi ses i det nye år.

 

 

Tusind tak søde for dine flotte ord .. Du er altid velkommen. Glædelig jul & Godt nytår til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. 
Jeg overvejer klart et besøg. 
Jeg synes at Kayas annonce og billeder virker meget troværdig - og jeg synes i den grad hun beskriver hvad hun tilbyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...