Nina 15 Skrevet 25. Februar, 2013 Hej med jer, Først, så tak for alle de bekymrede PM's jeg lige er logget ind til - det varmer, at I har tænkt på mig, trods mit fravær. Jeg har været væk i nogle måneder og er lige hoppet ind for at fortælle jer, at jeg er stoppet i den her - i øvrigt meget spændende verden. De overvejelser der ligger bag, er egentlig ikke specielle i forhold til så meget andet og inden der bliver lavet alt muligt hokus pokus over det, så er det simpelthen fordi det er sjovere for mig, selv (sammen med min mand) at vælge hvem jeg har sex med og hvornår. Så simpelt er det. Jeg vil gerne takke for den varme velkomst jeg fik herinde og for de meget sjove, underholdende og til tider meget seriøse debatter vi har haft herinde. Det har været dejligt at møde mange af jer, som er i erhvervet og også alle jer, som benytter sig af den service vi stiller til rådighed, i den her ufatteligt stigmatiserede verden. Og en særlig tak skal også lyde til et par af de mavesure mænd - ingen nævnt, ingen glemt. Det har givet mig en helt masse at tænke over og en helt masse at putte i min rygsæk, som jeg kan gå og reflektere over fremover og også tage med mig i arbejdsmæssig sammenhæng. Jeg tænker at min profil nok ret snart bliver lukket ned, men indtil da, så kan I da se hvem jeg er - uden at det er min røv I kan se. Og lige meget hvad nogle vil påstå, så har jeg altså ikke røv i begge ender. Kan I have det dejligt. I har været en sand fornøjelse at stifte bekendtskab med. Mange kærlige hilsner, StinnaLove aka. Nina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Februar, 2013 Hej Stinna Det var da kedeligt, at du smutter Kan man ikke overtale dig til at blive som debattør? Jeg har glædet mig meget over dine indlæg, der altid er præget af sund fornuft i jordhøjde. Hvis du ikke kan overtales, vil jeg ønske dig alt godt på din vej fremover. Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nina 15 Skrevet 25. Februar, 2013 Hej søde X. Jeg ved endnu ikke om jeg bliver og holder nogle af jer lidt i ørene eller om jeg smutter helt. Den vil jeg lige lade hænge lidt Det kommer nok helt naturligt. Men tak, for de søde ord. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Februar, 2013 Hej Stine Love, god vind frem over, nu slipper du sikkert for at vaske lagner og håndklæder i lange baner. Du er altid velkommen på chatten hvis du skulle kede dig Hilsen Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 26. Februar, 2013 Det var dog trist du er stoppet i branchen, men så må man bare kende sin besøgesses tid. Du har altid været frisk for en god bemærkning herinde. Sikke en smuk anden del af din krop du har. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Februar, 2013 Hej Stinna. God vind fremover! Det har været hyggeligt at sludre med dig i chatten. Stort knus fra Bonobo (tidligere kendt som Sexafhængige Hugo) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 27. Februar, 2013 Hej med jer, Først, så tak for alle de bekymrede PM's jeg lige er logget ind til - det varmer, at I har tænkt på mig, trods mit fravær. Jeg har været væk i nogle måneder og er lige hoppet ind for at fortælle jer, at jeg er stoppet i den her - i øvrigt meget spændende verden. De overvejelser der ligger bag, er egentlig ikke specielle i forhold til så meget andet og inden der bliver lavet alt muligt hokus pokus over det, så er det simpelthen fordi det er sjovere for mig, selv (sammen med min mand) at vælge hvem jeg har sex med og hvornår. Så simpelt er det. Jeg vil gerne takke for den varme velkomst jeg fik herinde og for de meget sjove, underholdende og til tider meget seriøse debatter vi har haft herinde. Det har været dejligt at møde mange af jer, som er i erhvervet og også alle jer, som benytter sig af den service vi stiller til rådighed, i den her ufatteligt stigmatiserede verden. Og en særlig tak skal også lyde til et par af de mavesure mænd - ingen nævnt, ingen glemt. Det har givet mig en helt masse at tænke over og en helt masse at putte i min rygsæk, som jeg kan gå og reflektere over fremover og også tage med mig i arbejdsmæssig sammenhæng. Jeg tænker at min profil nok ret snart bliver lukket ned, men indtil da, så kan I da se hvem jeg er - uden at det er min røv I kan se. Og lige meget hvad nogle vil påstå, så har jeg altså ikke røv i begge ender. Kan I have det dejligt. I har været en sand fornøjelse at stifte bekendtskab med. Mange kærlige hilsner, StinnaLove aka. Nina Hej Nina, Stinna har borte jo taget, så nu er det Nina. Dit foto, jeg vil foreslå at du får det væk så hurtigt du kan, men det rager jo ikke mig, men alligevel... Din beslutning: Hvordan var det Jens Otto Kragh sagde i en tale i Esbjerg? Man har et standpunkt til man tager et nyt. Det med selv at vælge hvis du ryger på langs med, du har så valgt pengene fra, og det er vel positivt. Hvis du har lyst, vil jeg da meget gerne lære noget mere om dit/ jeres forløb. Dine oplevelser, din mands reaktioner, følge og bivirkninger. En sidste ting: jeg vil gerne rose dig for de billeder som du bragte på din hjemmeside. Man så dig både bagfra og forfra, og for at bruge din egen formulering, sådan så du ud, du elsker mad. Og så var det op til den enkelte sexkøber at vælge til eller fra. Du ønskes det bedste fremover. Det samme ønsked din mand, og alt i alt Jeres lille gamilie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nina 15 Skrevet 27. Februar, 2013 Hej Stump, Som jeg skrev, så har der ikke været noget hokus pokus over min beslutning, andet end at jeg synes at det er langt sjovere selv at vælge hvem jeg har sex med og hvornår. Det er en beslutning som jeg har taget - ikke en min mand har taget eller på anden måde dikteret. Vi var fuldstændig afklarede da jeg prøvede det her af og det er vi stadigvæk. Ingen mén, bivirkninger eller reaktioner af negativ art Det har været en god og positiv oplevelse, som vi begge sætter pris på at have med i rygsækken. Så det har ikke været en dyrt købt lektie, hvis det er det du mener? Ud fra vores små uoverensstemmelser her på Eroguide, så må jeg næsten antage at det er det du mener. Og så i øvrigt, tak for de fine ord omkring mine billeder. Og ja, jeg elsker mad - i særdeleshed sushi. Jeg ser ud som jeg gør og jeg kunne da sikkert ændre på det, hvis jeg ville. Men hvorfor leve op til et eller andet samfundsbestemt ideal, når man kan lade være? Angående mit "nye" billede, så bliver det hvor det er. Jeg er på ingen måde flov over at jeg har været i branchen og jeg har få kvaler over at blive genkendt. Du ønskes også det bedste Kh, Nina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nina 15 Skrevet 27. Februar, 2013 Og så lige til Nille: Tak - det skal jeg huske Og Hugo: I lige måde. Fint nyt navn du har fået. Det andet var da altså også frygtelig langt. Og Ole: Tak skal du have. Det er jeg glad for at du synes Kh, Nina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg