Petermann 30 Skrevet 7. December, 2019 Hvor er den bedste thaimassage i sønderjylland og hvad er prisen ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 8. December, 2019 Petermann skrev, for 16 timer siden: Hvor er den bedste thaimassage i sønderjylland og hvad er prisen ??? Tue Åbenrå , men husk det er kun massage men virkelig proff. Thai massage ca 250 kr en time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 8. December, 2019 der er en i Vojens, den ligger på Østergade og de tilbyder kun massage ikke noget ekstra.. men Noi giver den bedste massage jeg har prøvet , hendes ansatte er også rigtig gode, de finder de dårlige steder.. 400 kr for en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikmak01 Skrevet 8. December, 2019 Prøver at kører forbi Sønderborgvej 7 i aften Håber den "gamle" Q er tilbage. Så melder lige tilbage i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikmak01 Skrevet 8. December, 2019 Der var desværre mørkt og telefone blev ikke svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 12 Skrevet 9. December, 2019 Mikmak01 skrev, for 7 timer siden: Der var desværre mørkt og telefone blev ikke svaret. Nåh da Håber da ikke der er permanent lukket nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 30 Skrevet 14. December, 2019 Hej jeg var der i fredags og den gamle Q er der og hun var i topform med god massage glæder mig til en tur i næste uge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 12 Skrevet 14. December, 2019 (edited) Petermann skrev, for 3 timer siden: Hej jeg var der i fredags og den gamle Q er der og hun var i topform med god massage glæder mig til en tur i næste uge. lyder skønt hendes hjælpere er måske taget afsted igen? Redigeret 14. December, 2019 af orne32 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 30 Skrevet 14. December, 2019 orne32 skrev, for 13 minutter siden: lyder skønt hendes hjælpere er måske taget afsted igen? Ja det er de gjort 3 december Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 12 Skrevet 14. December, 2019 Petermann skrev, for 5 minutter siden: Ja det er de gjort 3 december okay tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg