Hop til indhold
Guest Expo

Wild Amalie - TOPKLASSE GF..

Recommended Posts

Guest Expo

Spiste morgenmad med Amalie i dag.<3

Nu har jeg været heldig igen - og igen med en skøn pige fra Riga..:D

Amalie er 100% som på pictures og alder passer - korthåret, dragende øjne og en dejlig kvindelig krop, skøn bagdel, pæn glat cat, gode naturlige bryster - præcis med de former som jeg ønsker.:wub:

Skønne Amalie

Fantastiske øjne - der er rigtig god øjenkontakt.. 

@A_Bomb anbefaling fra i går, bakker jeg 100% op. Amalie er skøn, har god humor, er tidligere hestepige - muskler de rigtige steder, er økologisk og giver og tager imod øko.

Amalie kysser - og vil gerne have tungen med. Expo er dog ikke til tungeslaskere - men muligheden var tilstede i stor stil. 

Amalie smager dejligt og der var godt gang i de naturlige safter fra den smukke rose - faktisk længe siden at jeg har været på det saft niveau. Amalie var i dag min "personlige træner" i stedet for FW - og tak for en aktivitet, der var meget, meget bedre og sikkert mere effektiv. :P

Måtte stoppe halvvejs og tage en shower - vi kampsvedte. Amalie har dejlige lyde - hvis det er fake lyde er det i meget høj klasse. Min oplevelse var at de var naturlige og Amalie virker til at være vild med denne sport. På et tidspunkt da hun sad på toppen, gav hun den så meget gas, at jeg faktisk tænkte lidt på kanonen - og at en skæv vinkel, kunne sikre at kanonen skulle have gips på.. Hold nu op - det var skønt.

Da kanonen blev skudt af, blev kanonen parkeret inde i Amalie i længere tid. I mens var der rigeligt med kys og kærtegn og small talk - rigtig god GF stil..

Lejl: Flot beliggenhed ikke så langt fra Nørreport st. Rigtig fin med fint badeværelse (pas på trinet);)

PÅ min scala 10 - og Amalie kommer til at træne mig igen - SNART 100%.:rolleyes:

SKØNT MED HØJ KVALITET

THANKS Skønne Amalie

KH. Expo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 9 timer siden:

Spiste morgenmad med Amalie i dag.<3

Nu har jeg været heldig igen - og igen med en skøn pige fra Riga..:D

Amalie er 100% som på pictures og alder passer - korthåret, dragende øjne og en dejlig kvindelig krop, skøn bagdel, pæn glat cat, gode naturlige bryster - præcis med de former som jeg ønsker.:wub:

Skønne Amalie

Fantastiske øjne - der er rigtig god øjenkontakt.. 

@A_Bomb anbefaling fra i går, bakker jeg 100% op. Amalie er skøn, har god humor, er tidligere hestepige - muskler de rigtige steder, er økologisk og giver og tager imod øko.

Amalie kysser - og vil gerne have tungen med. Expo er dog ikke til tungeslaskere - men muligheden var tilstede i stor stil. 

Amalie smager dejligt og der var godt gang i de naturlige safter fra den smukke rose - faktisk længe siden at jeg har været på det saft niveau. Amalie var i dag min "personlige træner" i stedet for FW - og tak for en aktivitet, der var meget, meget bedre og sikkert mere effektiv. :P

Måtte stoppe halvvejs og tage en shower - vi kampsvedte. Amalie har dejlige lyde - hvis det er fake lyde er det i meget høj klasse. Min oplevelse var at de var naturlige og Amalie virker til at være vild med denne sport. På et tidspunkt da hun sad på toppen, gav hun den så meget gas, at jeg faktisk tænkte lidt på kanonen - og at en skæv vinkel, kunne sikre at kanonen skulle have gips på.. Hold nu op - det var skønt.

Da kanonen blev skudt af, blev kanonen parkeret inde i Amalie i længere tid. I mens var der rigeligt med kys og kærtegn og small talk - rigtig god GF stil..

Lejl: Flot beliggenhed ikke så langt fra Nørreport st. Rigtig fin med fint badeværelse (pas på trinet);)

PÅ min scala 10 - og Amalie kommer til at træne mig igen - SNART 100%.:rolleyes:

SKØNT MED HØJ KVALITET

THANKS Skønne Amalie

KH. Expo

 

 

Haha! Sjovt du nævner det trin. Jeg skvattede to gange på vej ind i stuen over den høje liste. :biggrin:

Godt at høre at min oplevelse ikke var en enlig svale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
A_Bomb skrev, for 8 timer siden:

Haha! Sjovt du nævner det trin. Jeg skvattede to gange på vej ind i stuen over den høje liste. :biggrin:

Godt at høre at min oplevelse ikke var en enlig svale. 

Ja, trinet var ualmindeligt højt -  var også tæt på at ligge fladt da jeg havde travlt med at komme i shower i pausen.. ;) Fik lige vinket til genboen på vejen - en pæn dame..:biggrin: Rigtig fin oplevelse på trods af trin..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo

Forøvrigt - JA så var det Amalie jeg skrev med - og koordinerede tidspunkt og døråbning..:arrow: og inden det en god SMS afklaring..:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...