Hop til indhold
22 cm and thick

TØNDER CENTRUM!! Smukke kyra

Recommended Posts

Hej (sønder-)jyske brødre

Håber I tillader en vild(t)faren fynbo at stille et spørgsmål. :-)
Jeg opholder mig i arbejds medfør et par dage i nærheden af Tønder og tænkte at opholdet skulle sluttes af med lidt pigesjov i morgen. Jeg har udset mig Kyra som et muligt "offer". Har prøvet at søge lidt på hende men er sgu da ikke helt sikker på hvad der er skidt og kanel. Der er åbenbart to forskellige der kalder sig Kyra rundt om i landet, og kan simpelt hen ikke finde hoved og lave på hvem der er hvem.
Nogen her der har rimelig nyt info angående pigen? Kan hun anbefales eller skal man holde sig væk. Hvad sker der ellers af den slags spændende ting i nærheden af Tønder?

https://annoncelight.dk/showad/282321

Har læst mig til at Stella der også er i Tønder (samme sted?) skal man holde sig fra.
https://annoncelight.dk/showad/285410

Håber der er en eller flere venlige sjæle der kan kaste lidt lys over det? Alternativt må jeg jo holde ind i Kolding på vejen hjem. Men - Tønder er jo bare nemt når man nu lige er der alligevel. :-)

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
izaya922 skrev, 1 time siden:

har selv prøved at finde noget om hende men fandt ikke noget

 

Hmmm tak. Overvejer om jeg skal tage chancen når jeg kører hjem i morgen. Kan jo altid håbe jeg er så træt at jeg ikke gider. Så sparer jeg da de penge. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 32 minutter siden:

Hmmm tak. Overvejer om jeg skal tage chancen når jeg kører hjem i morgen. Kan jo altid håbe jeg er så træt at jeg ikke gider. Så sparer jeg da de penge. ;-) 

22cm - hun været i Odense https://www.eroguide.dk/forum/topic/113589-sexy-pretty-kyraodense/?tab=comments#comment-1063766

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det har jeg set og har også selv kommenteret på tråden. Men der er jo på ingen måde nogen brugbar information i den tråd. Den ene mener har har besøgt hende og den anden mener ikke det har været hende. I det hele taget er der mange modstridende kommentarer om hende. Og ja, hun har brændt en kunde af hvilket er røv irreterende, men hvis man frasorterer de piger der har brændt en kunde af bliver valget mellem pigerne lige pludseligt ret simpelt, for så er der vist ikke mange tilbage.

Men kunne sgu være jeg skulle undersøge hvad der er i Kolding, der er udvalget nok en del større....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hende. Det eneste positive der er at sige, er at hun egentlig er meget pæn. Men hun snakker meget. Hendes franske er værdiløs, og duskeriet var noget der tydeligt skulle overstås. Bagefter var der ingen snak overhovedet. 

Hun tilbyder analsex,  men fortæller hvor meget hun hader det. Så spurgte jeg hvorfor hun så tilbyder det. Svaret var at det var hun nød til for at få kunder. Jeg tænker mere at hun gjorde det for de ekstra penge.  For græsk fik man ihvertfald ikke meget af.

Men en meget pæn og naturlig pige .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Jeg hører gerne lige om din oplevelse da jeg påtænker at aflægge hende et besøg i næste uge er billeder ægte nok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rob6270 skrev, 1 time siden:

Det dårligste knald nogensinde!!!

Ok. Trist at høre. Kunne du evt. uddybe/lave en anmeldelse af oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...