Hop til indhold
Guest Slettet bruger

Victoriamilan.dk

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hej med jer :)

Jeg har fulgt med fra "sidelinien" et stykke tid på siden og har stor fornøjelse af at læse om alle de ting, der bliver skrevet om herinde. :lol: Det som jeg vil spørge om hører måske ikke til sidens "kerneområde", som vel er købesex, men jeg kunne godt tænke mig at vide om nogen herindefra har erfaringer fra victoriamilan.dk? Jeg er ikke single, men får ikke nok derhjemme, og synes det er frækt at møde andre ligesindede af modsat køn. Ikke at købesex er mig fremmed - især ikke med amatørludere - men synes der er noget rigtig frækt ved at kneppe en anden mands kone. Så har nogen brugere - både mænd og kvinder - herfra erfaring med victoriamilan?

risle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Risle !

Jeg har rigtig god erfaring fra VictoriaMilan.dk.

Her fandt jeg en skøn jævnaldrende kvinde, som søgte det samme som jeg - nemlig sex. Ingen af os får nok derhjemme, ingen af os ønsker at blive skilt, så vi har nu haft 2 "stævnemøder" på hotel, hvor vi har dyrket sex sammen. Og jeg har aldrig haft så forrygende sex. Mærkeligt nok var vi begge to meget frigjorte og gik til sagen uden nervøsitet. Vi sprang bogstavelig talt i kanen første gang vi mødtes og nød hinandens selskab, så englene sang. Vi snakkede bagefter om det, og vi havde begge overvejet dette skridt nøje og bestemt, at vi da endnu var alt for unge (50+) til at gå glip af dette vidunderlige samvær, som kaldes sex.

Og jeg sender en venlig tanke til bbhotels - her kan man få et billigt hotelværelse meget diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Hej AndersH :)

Tak for dit svar. Det lyder som en rigtig god oplevelse for dig, og at det præcis opfylder det behov, som mange i forhold nok kan genkende: at man elsker sin partner og på ingen måde ønsker en ny, men at man jo også har et basalt behov for sex. Og det lyder som om, det er gået op i en højere enhed for dig ;)

Det som jeg er lidt bekymret for omkring victoriamilan er muligheden for ikke at forblive anonym. Det er vel næsten nødvendigt med et billede for at gøre opmærksomhed på sig selv, og ved godt at man selvfølgelig ikke skal sætte ansigtsbillede på og at man kan sløre det, men alligevel er jeg virkelig nervøs for at blive genkendt. Kan du fortælle lidt om, hvordan det foregår derinde på siden? Havde du billede på din profil? og er din vurdering at det er forholdsvis let at finde nogen, eller hvad tænker du?

risle:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej AndersH :)

Tak for dit svar. Det lyder som en rigtig god oplevelse for dig, og at det præcis opfylder det behov, som mange i forhold nok kan genkende: at man elsker sin partner og på ingen måde ønsker en ny, men at man jo også har et basalt behov for sex. Og det lyder som om, det er gået op i en højere enhed for dig ;)

Det som jeg er lidt bekymret for omkring victoriamilan er muligheden for ikke at forblive anonym. Det er vel næsten nødvendigt med et billede for at gøre opmærksomhed på sig selv, og ved godt at man selvfølgelig ikke skal sætte ansigtsbillede på og at man kan sløre det, men alligevel er jeg virkelig nervøs for at blive genkendt. Kan du fortælle lidt om, hvordan det foregår derinde på siden? Havde du billede på din profil? og er din vurdering at det er forholdsvis let at finde nogen, eller hvad tænker du?

risle:)

Du behøver ikke billede derinde, alle er i samme båd derinde, tror nogle gode fængende mails er vejen frem derinde, du vil uden tvivl få større opmærksomhed med billede men ja du bliver let genkendt...

Det er lidt ligesom at fiske mht net dating, jo flere snører du har ude, jo større er chancen for at få bid ;)

6 år som netdater har lært mig en del og jeg har smagt på de fleste dialekter ;)

Så mading på krogen !

Og lad os høre hvad der sker ;)

TH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen Risle

Jeg har ikke billede på min profil.

Den første pige jeg chattede med var en lidt "skrap" pige, som absolut ville have et billede af mig, hvilket jeg ikke ville udlevere i første omgang. Vi afbrød forbindelsen efter nogle chats, hvor hun faktisk opførte sig lidt uforskammet. Den næste jeg chattede med var lidt yngre end mig, og efter et stykke tid, hvor der var god kemi mellem os udvekslede vi billeder. Og så afbrød hun forbindelsen - jeg var åbenbart for gammel eller grim :?:

Så mødte jeg min nuværende date. Vi har ca. samme alder og der var god kemi meget tidligt i forløbet. Efter et stykke tid udvekslede vi billeder, og 2 dage efter mødtes vi på en rasteplads og kørte sammen til det udvalgte hotel - og sikke et møde. Dette har vi nu gentaget med samme succes, og aftalt at dette bestemt skal fortsætte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

tak til både TH og AndersH for jeres svar

jeg tror jeg prøver victoriamilan og må se om jeg bliver lige så heldig som jer ;)

vh risle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på VM i to omgange. Første omgang i 2-3 måneder uden foto. Der skete stort set intet. Fik næste ingen svar på de henvendelser jeg skrev.

Efter en pause ville jeg prøve igen, og satte foto på. Ikke af mit ansigt, men en del af min krop ( NEJ ikke den)

Nu får jeg masser at svar, og en del henvendelser.

Havde i nogen tid anført at jeg var let dominerende, og hold da kæft hvor fik jeg mange hit. MEN, men det var bare effekten af Fifty Shades of Gray.

Og det er netop det der er problemet med VM. Kun meget få kvinder er på VM for at være fysisk utro. De drages af spændingen ved at maile, skrive frække ønsker, fy ord, og fortælle hvad de vil gøre ved en når man mødes. Når man så foreslår et møde, accepterer de, men stort set alle aflyser. Mange uden at angive grund, få fortæller at de skal ud at rejse - pludseligt, og ganske få indrømmer at de faktisk aldrig havde tænkt at de ville komme i en situation hvor de skulle være deres mand fysisk utro. Selvfølgelig er der piger der reelt ønsker at finde en at have sex osv med, men de er få. Jeg har mødt nogle få af dem, og skrevet med en del, som desværre havde fundet en partner, men de ville gerne øse af deres erfaringer. De fortalte samstemmende at mange af deres veninger kun var på VM for spændingens skyld, ikke for at være utro fysisk.

Jeg mangler stadig at møde en på VM som reelt vil, og som der er kemi ved.

Helst ville jeg udelukkende købe mig til det, men da jeg har meget mere lyst end jeg har råd, såeee.

Som et kuriosum kan nævnes at mange af de piger der forskrækket aflyser når det fysiske møde truer, sletter deres profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Hej Århuselsker :)

tak fordi du vil dele dine erfaringer fra VM med os. Du rammer nok noget af det som jeg selv har gået og tænkt. At mange af kvinderne derinde måske mere søger bekræftelse og lidt fræk snak, mens vi mænd mere søger "action". Men et billede giver åbenbart opmærksomhed.

risle ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på VM i et par omgange (hvor jeg har betalt for 1 måned, holdt en pause og betalt for 1 måned mere). I forhold til andre sites, som varmsex.dk/eroleg.dk (som var totalt spild af tid og penge), så fik jeg faktisk "noget" på VM.

Det har foreløbig resulteret i 4 fysiske møder, og 3 af dem kom der sex ud af det. Og muligvis er der nogle flere på vej :-)

Et af dem var dog en fejltagelse, den vender vi tilbage til.

Så selv om jeg synes at man bruger utrolig meget tid på at skrive, så er der kommet noget ud af det, det har jeg ikke været ude for med nogen andre dating sites. På mere normale dating sites, er der ikke nogen der vil have en mand i forhold.

 

Og så lige en advarsel: Der er nogle kvinder på VM, som lægger op til at man som udgangspunkt skal betale froskost og middag osv., på første date. Jeg har indtryk af at de bare gør det for at få daten. Jeg kom til at lave en aftale med sådan en, som også havde skaffet et værelse til 600 kr., og så var der lige en detalje, som jeg burde have fanget: Da vi nåede der til bad hun om pengene først ... jeg går ud fra at alle denne sides læsere ved hvad kvinder der beder om pengene først er for nogen ... men lige der tænkte jeg ikke så hurtigt, så jeg endte med at betale de 600 + en dyr frokost for to og fik de dårligste 2 min's sex jeg længe har fået. Jeg tror ikke et øjeblik på at de 600 kr. kun var for værelset.

Det lå i øvrigt på Linde Alle i Vanløse og var et lille snusket og rodet sted. Hold jer væk derfra.

 

Så hold jer fra kvinder som lægger op til at der skal bruges mange penge med det samme. Et "kemimøde" må max. koste 2 kopper kaffe et eller andet sted.

Selv foretrækker jeg faktisk at møde dem i en park / strand, og så kan man altid have kaffen med selv. Er det nogen der er ægte interesserede, så vil det også være o.k. for dem. Så tager man hen til et lidt øde (men ikke helt øde) sted, for at mindske risikoen for at blive genkendt, men så hun samtidig ikke skal frygte at blive voldtaget, og så snakker man sammen og kysser måske lidt, og så kan det udvikle sig derfra.

 

Jeg har også et meget anonymiseret billede på min profil - og nogle billeder som jeg så kan give adgang til. Som mand forventes man at give adgang først, så en lille risiko er der altid.

 

God jagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt genkende en del af aarhuselskers oplevelser. Jeg har også været ude for aflysninger i sidste øjeblik, med mere eller mindre påfaldende undskyldninger.

Kvinderne sletter dog ikke deres profil - de deaktiverer den bare. Og så kan man se, at pludselig kan profilen komme tilbage igen en uges tid senere.

Her er i øvrigt en irriterende ting. Hvis man har en længere korrespondance med en kvinde og hun deaktiverer sin profil, så har du ikke længere adgang til korrespondancen. Derfor gør man klogt i at kopiere beskederne et andet sted hen, hvis du vil beholde den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...