Hop til indhold
Kvindebeundre

Spm. til Gp'er

Recommended Posts

Hej skønne kvinder herinde, 

Jeg håber at i har lyst til at hjælpe med at besvare et spørgsmål i pb, grundet en hændelse jeg havde for nyligt, så jeg kan blive klogere på om det er no go det spørgsmål jeg stillede (hvilket ikke er min opfattelse, har ikke oplevet det blive taget ilde op før).

Grunden til Pb, er at jeg ikke ønsker noget drama, ville blot blive klogere på, hvad der er kutyme, så man ikke utilsigtet får trådt nogen over tæerne (og ja jeg er godt klar over at man ikke kan gøre alle tilfredse, og at alle er forskellige, men derfor vil jeg stadigvæk godt prøve at minimere chancerne for utilsigtet at træde nogen over tæerne).

Med ønske om en skøn weekend til alle.

 

Kvindebeundren. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 10 minutter siden:

Hej skønne kvinder herinde, 

Jeg håber at i har lyst til at hjælpe med at besvare et spørgsmål i pb, grundet en hændelse jeg havde for nyligt, så jeg kan blive klogere på om det er no go det spørgsmål jeg stillede (hvilket ikke er min opfattelse, har ikke oplevet det blive taget ilde op før).

Grunden til Pb, er at jeg ikke ønsker noget drama, ville blot blive klogere på, hvad der er kutyme, så man ikke utilsigtet får trådt nogen over tæerne (og ja jeg er godt klar over at man ikke kan gøre alle tilfredse, og at alle er forskellige, men derfor vil jeg stadigvæk godt prøve at minimere chancerne for utilsigtet at træde nogen over tæerne).

Med ønske om en skøn weekend til alle.

 

Kvindebeundren. 

 

Hej

Her formåede du så lige at gøre alle os andre nysgerrige. Ud med det i offentligheden så vi alle kan blive forargede og starte et større drama der måske endda kan blive til en lille krig. ;):D

Venlig hilsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor kun svar fra kvinderne.???

Vi andre kunne jo også komme med in-put, om vi har oplevet samme reaktion, da vi selv stillede præcis samme spørgsmål..... just saing ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 22 minutter siden:

Hvorfor kun svar fra kvinderne.???

Vi andre kunne jo også komme med in-put, om vi har oplevet samme reaktion, da vi selv stillede præcis samme spørgsmål..... just saing ...

Det har du selvfølgelig helt ret i, grunden til at jeg beder om svar fra GP'er er at jeg rigtig gerne ville høre deres syn på det, altså set fra den anden side så at sige, da de har prøvet at have samtaler med nogen der gerne ville book en tid hos dem.

Tænker bare at gp'erne har nemmere ved at sætte sig ind i situationen fra gp's synspunkt, end du og jeg har.

 

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

overskriften skulle have været = spm til gæsterne/kunderne. så havde kvinderne været nysgerrige :D

nu for du blot svar fra gæster/kunder der er " kvindenysgerrige " :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 16 minutter siden:

nu for du blot svar fra gæster/kunder der er " kvindenysgerrige " 

Og gjort sig selv interessant - hvis han virkelig ville have svar fra pigerne herinde - havde han da bare spurgt nogle udvalgte direkte i en PB ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 21 minutter siden:

overskriften skulle have været = spm til gæsterne/kunderne. så havde kvinderne været nysgerrige :D

nu for du blot svar fra gæster/kunder der er " kvindenysgerrige " :lol:

hehe ja kan godt se at det ikke var særlig gennemtænkt/taktisk af mig :D, men jeg har fået lidt perspektiv på sagen, og det er jo altid rigtig fint.

God dag til  alle.

 

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Og gjort sig selv interessant - hvis han virkelig ville have svar fra pigerne herinde - havde han da bare spurgt nogle udvalgte direkte i en PB ;-)

Tjaa det kunne jeg godt, men så henvender jeg mig til x personer som måske ikke er interesseret i at bruge deres tid på at besvare mit spørgsmål hvorved min pb ikke ville være andet end spam, nu vælger jeg så at skrive her så, dem der er interesseret kan kontakte mig, og de der ikke er ikke får uønsket pb fra mig.

 

Kvindebeundren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg hader at jeg er så nysgerrig. :roll: Pb sendt. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Og gjort sig selv interessant - hvis han virkelig ville have svar fra pigerne herinde - havde han da bare spurgt nogle udvalgte direkte i en PB ;-)

Præcis!!:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser

Et indlæg i debat hvor vi ikke kender emnet. Det er godt nok en mærkelig debat. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger lige med her......B)

 

 

.......nej ved nærmere eftertanke, så iklæder mig en pink kjole og høje hæle smører lidt læbestift på og sender en PB med en selfie så trådstarter kan se at den er god nok - jeg er lyserød. 
(kan også sende billedet til andre der måtte have interesse i det, men det skal være via PB da det jo skal være spændende og mystisk :ph34r:)
 

 

 

 

D422361B-EB69-452C-BEB0-BFD0A000B342.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 4 timer siden:

Følger lige med her......B)

 

 

.......nej ved nærmere eftertanke, så iklæder mig en pink kjole og høje hæle smører lidt læbestift på og sender en PB med en selfie så trådstarter kan se at den er god nok - jeg er lyserød. 
(kan også sende billedet til andre der måtte have interesse i det, men det skal være via PB da det jo skal være spændende og mystisk :ph34r:)
 

 

 

 

D422361B-EB69-452C-BEB0-BFD0A000B342.jpeg

mystikken breder sig ... 

fra Mr. :ph34r: :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Butch skrev, for 6 timer siden:

Følger lige med her......B)

 

 

.......nej ved nærmere eftertanke, så iklæder mig en pink kjole og høje hæle smører lidt læbestift på og sender en PB med en selfie så trådstarter kan se at den er god nok - jeg er lyserød. 
(kan også sende billedet til andre der måtte have interesse i det, men det skal være via PB da det jo skal være spændende og mystisk :ph34r:)
 

 

 

 

D422361B-EB69-452C-BEB0-BFD0A000B342.jpeg

Godt nok er jeg nysgerrig, men det syn vil jeg spare mine øjne for. Så dig sender jeg ikke en pb til. :P:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også et spørgsmål til glædespigerne herinde - men det er mest for at finde ud af hvem af dem, der har så megen ledig tid at de har tid til at sende mig et spørgsmål om hvad mit spørgsmål er ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har også et spørgsmål til glædespigerne herinde - men det er mest for at finde ud af hvem af dem, der har så megen ledig tid at de har tid til at sende mig et spørgsmål om hvad mit spørgsmål er ;-)

Det har jeg åbenbart. :huh::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser

Jeg vil også gerne spørges, men giv gerne svaret med dit spørgsmål, da jeg sikkert ikke aner hvad du taler om alligevel. Og bliv ikke sur hvis jeg spørger om noget helt andet, end du spurgte om og ikke fik svar på, for jeg ved det jo ikke for dælen.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 timer siden:

Godt nok er jeg nysgerrig, men det syn vil jeg spare mine øjne for. Så dig sender jeg ikke en pb til. :P:lol:

Kylling :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Butch skrev, for 16 timer siden:

Kylling :D

Pas nu på jeg ikke sender dig en pb, så du skal iføre dig den pink kjole, de høje hæle og læbestiften. Det kunne jo være du kunne lide det lidt for meget, og ikke havde lyst til at tage det af bagefter. ;)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Pas nu på jeg ikke sender dig en pb, så du skal iføre dig den pink kjole, de høje hæle og læbestiften. Det kunne jo være du kunne lide det lidt for meget, og ikke havde lyst til at tage det af bagefter. ;)

Det er søndag..... jeg har altid min pæneste kjole på om søndagen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...