Hop til indhold
Guest Pophair

Lovie in Esbjerg, hold jer langt væk!

Recommended Posts

Guest Pophair

Besøgte denne pige den anden dag. Kommunikation på sms foregik fint. Ville gerne ha bl.a. Superfrank. Bestilte halv time til 800 kr, spurgte om det så også var uden., hvilket lev bekræftet. Ringede lige for jeg var i gaden jeg var guidet til. Det er i centrum. Pigen åbnede, hun er smuk, lidt buttet, men flot krop og flot smil. Gav hende pengene, som hun afleverede til veninden, som opholdt sig på badeværelset. Der er 1 værelse, så de skiftes nok til at gå på badeværelset, når de har kunder. 

Vi smed begge tøjet. Nu bliver det lidt sjovt. Jeg lagde mig på sengen. Hun sad op, nærmest i position ala Den lille Havfrue. Vi kælede lidt med hænderne. Spurgte om hun ikke ville ligge ned, nej ville hun ikke. Hun sad bare og smilede. Spurgte om jeg måtte slikke hende, nej kan hun ikke lide.. Hmm, spurgte hvad hun så kan li, "to touch" var svaret. 

Nå, men hun prøver så at sætte kondom på en slatten pik. Stoppede hende og sagde der er aftalt fransk uden. Hun rystede på hovedet og så faldt 10øren for mig, hun svarer ikke selv på sms, det gør veninden. 

Sagde til hende at vi bare kunne stoppe nu og bad hende kalde på veninden. Det gjorde hun og jeg sagde til hende at jeg ikke fik som aftalt og at jeg ved det er hende der har svaret mig. Hun gjorde som om hun ikke forstod, men viste hende den sms der bekræftede vores aftale. Hun var lidt ligeglad. Tog mit tøj og gik. Skrev da jeg kom hjem at jeg var skuffet over behandlingen, ingen reaktion. 

Så hold jer væk, mega dårlig service. 

Ved ikke om billeder i annoncen er ægte, svært at se, men jeg tvivler. Veninden har en træls attitude

Her er teksten fra annoncen :

"just come to me and have fun sexy girl is o fuck you without condom kyss kyss Alexia
Just give me a call and I will give you the best treatment ever" 

https://annoncelight.dk/showad/281137

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...