Hop til indhold
sejer

ultimativ dansk skønhed i Kolding. JA

Recommended Posts

Jeg vil kort fortælle om mine gode erfaringer med Cherie (som hun engang kaldte sig). Mine besøg har strakt sig over 9 år, og jeg har altid haft så gode oplevelser med hende at jeg er vendt tilbage igen og igen. For mig er hun en meget skøn kvinde der klart kan anbefales.  Den danske telefonpasser har altid givet en god service så aftalerne var nemme at få i stand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 16 minutter siden:

Kære @Snadremanden. Jeg tror du skal tage indlægget fra @sejer som udtryk for et svar på nedenstående indlæg fra tidligere på ugen.

Så burde indlægget jo være skrevet som et svar i den omtalte tråd. I stedet står det meget mystisk hen på egen hånd ...

fynbomanden skrev, for 16 minutter siden:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Snadremanden skrev, for 46 minutter siden:

Så burde indlægget jo være skrevet som et svar i den omtalte tråd. I stedet står det meget mystisk hen på egen hånd ...

Jeg tror man skal passe på med at afgøre, hvad man burde eller ikke burde. Det kan jo også være svært at afgøre, hvad motivet bag det ene eller andet indlæg er, og at bruge for meget tid på at motivforske, dét vil vist være spild af tid. Så jeg tror blot du kære @Snadremanden skal opfatte det som et lille forsvarsskrift fra en tilfreds stamkunde, der synes den pågældende kvinde skal tages i forsvar. Jeg har selv besøgt den pågældende kvinde mere end en snes gange diverse steder i region Syddanmark, og har også haft fornøjelse af hendes selskab på en længerevarende tur. Jeg kan kun sige, at hun også dengang var 29 :). Hun bruger ikke egne billeder, men hun er nu ganske lækker, og leverede ganske glimrende oplevelser de gange jeg har besøgt hende i perioden fra 2011 til omkring 2018. Så jeg synes også den tidligere omtalte ret negative anmeldelse med fokus på manglende støvler var noget mystisk, men sådan er de her besøg jo. Nogle gange klikker det og nogle gange klokker det. Sådan går det op og ned i en uendelighed.  

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 17 timer siden:

Jeg tror man skal passe på med at afgøre, hvad man burde eller ikke burde. Det kan jo også være svært at afgøre, hvad motivet bag det ene eller andet indlæg er, og at bruge for meget tid på at motivforske, dét vil vist være spild af tid. Så jeg tror blot du kære @Snadremanden skal opfatte det som et lille forsvarsskrift fra en tilfreds stamkunde, der synes den pågældende kvinde skal tages i forsvar. Jeg har selv besøgt den pågældende kvinde mere end en snes gange diverse steder i region Syddanmark, og har også haft fornøjelse af hendes selskab på en længerevarende tur. Jeg kan kun sige, at hun også dengang var 29 :). Hun bruger ikke egne billeder, men hun er nu ganske lækker, og leverede ganske glimrende oplevelser de gange jeg har besøgt hende i perioden fra 2011 til omkring 2018. Så jeg synes også den tidligere omtalte ret negative anmeldelse med fokus på manglende støvler var noget mystisk, men sådan er de her besøg jo. Nogle gange klikker det og nogle gange klokker det. Sådan går det op og ned i en uendelighed.  

Ville du have forstået det, hvis ikke du lige havde kendskab til den tråd du omtaler?! Jeg gjorde ikke og derfor skrev jeg som jeg gjorde.

Derfor ville det nu alligevel være rart med et link, så man har en idé om hvem det er der overhovedet er tale om ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Snadremanden skrev, 1 time siden:

Ville du have forstået det, hvis ikke du lige havde kendskab til den tråd du omtaler?! Jeg gjorde ikke og derfor skrev jeg som jeg gjorde.

Derfor ville det nu alligevel være rart med et link, så man har en idé om hvem det er der overhovedet er tale om ...

Nej - det ville jeg ikke have forstået - så vi to er på samme side af manualen her. Jeg erindrede blot, at jeg havde læst det andet opslag, havde tænkt over hvor lidt, der skulle til før man opgav sit forehavende. Så derfor kunne jeg genkalde mig, hvad der SANDSYNLIGVIS var den bagvedliggende årsag til det meget kryptiske indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg så også melde mig på banen og skrive at jeg har også besøgt hende tja tror fra 2012 (hvis jeg husker rigtigt til nu) hun er en dejlig fræk pige og meget lækker, jeg har skreven flere anmeldelser herinde omkring hende hun er ihvertfald ikke 45 og heller ikke 29 vil mene hun er 34,35 år.. men hun hun har en attitude enten er man på hendes gode side og det kommer du HVIS man læser hendes annonce og kontakte herinde omkring det hun har skreven, hvis ikke så bliver man blokeret og får aldrig chancen igen... og udfra det jeg kan læse mig frem til lyder det til en del er bleven afvist... hun tilbyder ikke noget til 400 eller 600kr som så mange andre gør i Kolding og jeg taler af erfaring da jeg i sin tid selv var blokeret men det var ren og skær en misforståelse mellem os og siden har jeg altid været tilfreds når jeg har besøgt hende og hun er meget... og nu er det så ikke kun hende jeg har besøgt fra stedet, både Cherie, Nika og hendes søster Nicole som kan besøges sammen har jeg altid været tilfreds med... jeg har aldrig mødt andre end pigen i lejligheden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...