Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften brødre.

Lige hjemvendt fra BlackAngel https://annoncelight.dk/showad/278026

Ringede og bestilte tid ca halvanden time før ankomst, ankom så til adressen som ligger på en hovedgade inde i holstebro, lidt offentligt men ikke noget med rød lys i vinduerne - ikke hvad jeg så hvertfald. 

bankede på døren, og blev mødt af en rigtig flot og smilene pige (billederne er ægte) hvis man er til små nips ligesom mig, så er dette et rigtig godt bud, hun har en flot krop, små naturlige og berørings venlige bryster :-)

bestilte en halv time plus anal. Det var helt igennem en rigtig god oplevelse, hun lever sig ind i det og gør det rigtig godt :wub:

den halve time gik utroligt hurtigt og jeg blev tilbudt bad efter, som jeg takkede ja tak til, og det var fine forhold.

hun får karakteren 9 ud af 10, kan ikke give hende 10 da det var svært FOR MIG at kommunikerer, jeg er ikke god til engelsk desværre. Trods det var hun god til at prøve at få mig til at forstå det meste og det gik faktisk okay :P

gentagelse? Ja, helt sikkert! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt nyt ;) men der er simpelthen så gode anmeldelser på hende, så der burde man ikke kunne gå skuffet hjem :)

Jeg har en 2 timers aftale med hende i morgen.......... og jeg glæder mig vanvittigt!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gigolomidt skrev, for 22 timer siden:

Det er godt nyt ;) men der er simpelthen så gode anmeldelser på hende, så der burde man ikke kunne gå skuffet hjem :)

Jeg har en 2 timers aftale med hende i morgen.......... og jeg glæder mig vanvittigt!!

 

Og lad os endelig hører om din oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sød og jeg har været der 2 gange

anden gang bestilte jeg med anal, men kunne ikke komme ind i hendes lille røv og måtte så nøjes med BJ og sex. Første gang jeg var der syntes jeg det var en god oplevelse anden gang som maskinsex der skulle overstås, så jeg kommer der ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Har besøgt hende et par gange da hun var i Odense. Utrolig dejlig fræk og lækker ung pige. Håber hun snart igen kommer til Fyn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...