Hop til indhold
Bracetrain

Nøjjjj[Hvor er hun lækker)SMUK sød Dejlig

Recommended Posts

Kære venner.Har lige været på bøsøg hos Julia Odense …https://annoncelight.dk/showad/287989 ...Hold da op hvor er hun  dog smuk sød og dejlig.Hun er 22 fra Portugal men bor i Spanien.Jeg betalte som aftalt ca 25 min med mine små hemmlige drømme,som hun opfyldte.Kanon sødt smil,super flotte bryster og dejlig lille mis,hun er lidt buttet,men ikke meget.Hun er sammen med en veninde som jeg også lige hilste på,også sød og rar.Et lille minus er dog.Julia kan ikke Engelsk,så alt foregik med oversæt på mobil,men det gik-Blev sgu næsten nyforelsket igen.hihi Stedet er et lille hus i det norlige Odense og er okay.Hendes billeder er ægte dog ser hun en Million ud bedre i virkeligheden.Pas godt på hende..Skaal kære venner god wenkend…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
estat92 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tænker på hvilket sprog efter som hun ikke taler engelsk?

Google

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse
22 cm and thick skrev, den 7.12.2019 at 05:44:

Prøv at bemærk ordlyden og priserne i annoncen. Minder det ikke meget om annoncerne fra et tidligere så populært sted? :shock:

Er det Tarup, du tænker på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 7.12.2019 at 05:44:

Prøv at bemærk ordlyden og priserne i annoncen. Minder det ikke meget om annoncerne fra et tidligere så populært sted? :shock:

Jeg synes også jeg kan genkende annoncerne. Det er , ifølge de piger jeg har besøgt der, ikke dem selv der svarer på smsèrne. Vistnok en mand der står for dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 11 timer siden:

Er det Tarup, du tænker på?

Nemlig....

Btw... Har en rigtig god kollega der bor klods op og ned af den bygning i Tarup, så var sgu en smule besværligt at besøge de som regel rigtigt dejlige kvinder der var der. ;-) 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flegmatikeren
22 cm and thick skrev, den 7.12.2019 at 05:44:

Prøv at bemærk ordlyden og priserne i annoncen. Minder det ikke meget om annoncerne fra et tidligere så populært sted? :shock:

Sidste halvdel af annoncen, er umiddelbart et direkte cut fra Catarina's. Det passer også meget godt med, at billederne til dels, ser ud til og være taget på stedet, et lille hus.  Så jeg tror mere, at det er et nyt populært sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Julia og Catarina er på samme adr. som er meget tæt på Skibhusvej, besøgte Catarina idag, som viste billeder af hendes veninde på sin mobil, og udtrykte sin begejstring for Julia som har stor røv i forhold til Catarina, og det vil hun også gerne have.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...