Hop til indhold

Recommended Posts

Hej så har jeg været sammen med hende og det var desværre total nedtur, lignede overholder ikke hende på billedet og var totalt uengageret, hun havde glat mørkt hår. 
Vægten tror jeg heller ikke på da hun havde hvalpefedt på maven, da hun havde givet mig blowjob og vi havde aftalt at vi skulle fortsætte ned sex begyndte hun at svare på sms, ingen smil heller noget virkede meget fjernt i blikket, og jeg foreslog at vi holdte der hvilket hun var enig i. 

Redigeret af Jyskpik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info, er i dialog med hende men kan se hun også her er dårlig til at svare. Hvem gider en kedelig oplevelse. Tak for du tog en for holdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 9000manden

 

Øv det var en af de trælse oplever er der er andres som kan byde ind ? 

Jeg har nemlig aftalt en aften på hotel men hende senere på måneden så hvis hverken billederne eller arrangementet er der fra hendes side, kunne det være jeg skulle finde en anden- nogen  der er værd at anbefale evt et veninde par?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er der stadig og jeg blev fristet af de gode fotos, var på vagt eftersom der er nævnt at de ikke ligner. Nemt at få en aftale og til rimelig pris, måske for nemt:) ? Afsted til Viborg, men blev slemt skuffet. Hun ligner slet ikke og hun tændte mig overhovedet ikke, så kørte igen med uforrettet sag. Men kørte lige forbi Mermaid og blev tømt der istedet for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, for 2 timer siden:

Hun er der stadig og jeg blev fristet af de gode fotos, var på vagt eftersom der er nævnt at de ikke ligner. Nemt at få en aftale og til rimelig pris, måske for nemt:) ? Afsted til Viborg, men blev slemt skuffet. Hun ligner slet ikke og hun tændte mig overhovedet ikke, så kørte igen med uforrettet sag. Men kørte lige forbi Mermaid og blev tømt der istedet for. 

Ja jeg havde jo anmeldt hende, jeg stoppede efter at hun havde givet mig blowjob, og blev enig med hende om at jeg betalte det halve af det vi havde aftalt, og så holdt der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 3 timer siden:

Ja jeg havde jo anmeldt hende, jeg stoppede efter at hun havde givet mig blowjob, og blev enig med hende om at jeg betalte det halve af det vi havde aftalt, og så holdt der. 

Ja jeg var advaret, men synes sgu hun ser godt ud på billedet og var i nærheden samt selvfølgelig liderlig. Så skaden var ikke så stor :). Og så blev den mørke kvinde i mermaidhuset glad. Hun gjorde det også godt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm,

Kan jeg overhovedet ikke genkende. Hun er sød, nem at snakke med, ja naturligvis tjekker hun sin tlf. som alle andre i den aldersgruppe og hvad så?  Ens oplevelse afhænger jo meget af hvad man selv giver, og hvis udgangspunktet er at man bare skal have en hurtig “tømning”, ja så er man selv ude om det, hvis man får en dårlig oplevelse!

Jeg kan sagtens finde på at kontakte hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Jeg har skrevet med hende over flere omgange. Man må ABSOLUT ikke se et andet billede af hende, men hun vil have mit telefonnummer! I aftes lavede vi en halv aftale om at mødes i morgen og pludselig stoppede hun med at svare! Har ikek hørt fra hende siden

 

Så kan absolut kun tilslutte mig de negative røster

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 21.2.2020 at 17:44:

Jeg har skrevet med hende over flere omgange. Man må ABSOLUT ikke se et andet billede af hende, men hun vil have mit telefonnummer! I aftes lavede vi en halv aftale om at mødes i morgen og pludselig stoppede hun med at svare! Har ikek hørt fra hende siden

 

Så kan absolut kun tilslutte mig de negative røster

Mon ikke at hun er nervøs for om du kender hende el. om hun kender dig.
Nu når man tænker på dit navn herinde.
Jeg har også haft en aftale med hende, dog over snap.

Og ja, hun ligner ikke ligefrem hende på profil billedet. Og ikke særlig snakkesalig.
Men stadig okey efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
just27fun skrev, for 15 timer siden:

Mon ikke at hun er nervøs for om du kender hende el. om hun kender dig.
Nu når man tænker på dit navn herinde.

Hun ved da ikke at jeg har en profil her!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
EksilKøbenhavner skrev, for 4 timer siden:

Det er muligt at han mener i begge er fra Viborg... og derfor måske kender hinanden ;)

Ja måske og måske ikke! Måske er hendes røv spids og hendes mor en snurretop! Det er jo kun spekulationer og intet tyder på at det er sådan hun tænker........... specielt når det nu var hende der kontaktede mig ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
EksilKøbenhavner skrev, den 23.2.2020 at 18:49:

Nu forklarer jeg bare hvad manden mener (antageligt grænsende til åbenlyst) - resten skal jeg ikke blande mig i.

Så du forklarer hvad manden mener som du ikke kender, og det han mener er at hun tror noget uden han ved det eller kender hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 10 minutter siden:

Så du forklarer hvad manden mener som du ikke kender, og det han mener er at hun tror noget uden han ved det eller kender hende!

Jeg giver op, held og lykke med det - det skal nok gå godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
EksilKøbenhavner skrev, for 19 timer siden:

Jeg giver op, held og lykke med det - det skal nok gå godt :)

Assumption is the mother of all fuck-ups!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, 1 time siden:

Assumption is the mother of all fuck-ups!!!!

Ja, det er helt klart tilfældet her ;)

Jeg har dog fornemmelsen at min egentlige fejl, var at skrive i en tråd du var aktiv i. Selv om det var velmenende fra min side :)

Håber du VIBORGmand og hotholly fra VIBORG bliver lykkelige sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...