Hop til indhold
A_Bomb

Wild Amalie - Drømmepigen

Recommended Posts

Jeg har lige taget én for holdet og besøgt en ukendt pige, skønne Amalie som lige er landet i går. 
 

Hun har en fin lejlighed, super centralt i city og hun er en fryd at skrive med. Og ja det er hende selv der skriver. 

 

Hold kæft hvor er hun skøn. Hun ligner fuldstændig sig selv på billederne. Klart de er skudt med ordentligt lys osv. men hun er fandeme smuk i virkeligheden også. Hun har en mild goth-vibe som virkelig gjorde det for mig. Jeg fortalte hende at hun lignede min drømmepige fra da jeg teenager. En lille diskret sexet næsering, et par tatoveringer og det frække korte hår. Det er fandeme ikke mange der kan bærer den frisurer. Hun owner den! 
 

Dejlige faste og naturlige bryster, skøn røv med noget at tage ved. Ikke at den stor, jeg foretrækker bare en røv, der ligner at den sidder på en kvinde og ikke en 12-årig dreng. :biggrin:
 

Hun var fra starten rigtig smilende og vi sludrede inden vi gik igang med at kysse. Hun var en smule nervøs i starten (jeg var hendes første kunde i Danmark), men som vi gav os hen til hinanden, slap hun hæmningerne og fyrede den af. 

Hun havde virkelig god øjenkontakt, faktisk overraskende meget og lod til at nyde seancen. Hun blev naturligt våd ret hurtigt, så det tog jeg som et komplement.


Det var en dejlig intens omgang, hvor vi lige breakede i midten fordi vi begge svedte vanvittigt meget. ^_^ Et glas koldt vand senere knaldede vi i doggy i vindueskarmen, hvor hun lige havde åbnet vinduet. Hun virkede pænt ligeglad med at hun skreg for åbne vinduer. :biggrin: Frisk pige. 
 

Jeg varmt kan anbefale et besøg. Hun sagde at hun bliver et par uger hvis der kommer gang i besøgende. Så kom afsted gutter. Hun er så fin og sød, og pas godt hende og behandl hende ordentligt så hun kommer igen. <3
 

Beklager jeg bruger ordet “skøn” så meget i denne anmeldelse, jeg har ikke så meget blod i hjernen lige pt. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. 

Har dog lige et spørgsmål. Er det seriøst at hun holder til på kristiansborg slotsplads, eller nok nærmere tæt på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 40 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse. 

Har dog lige et spørgsmål. Er det seriøst at hun holder til på kristiansborg slotsplads, eller nok nærmere tæt på? 

Nej, hun holder til i nærheden af runde tårn. Så det er meget centralt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 2 timer siden:

@A_Bomb hvordan var hendes kys da hun var blevet lidt varm - fræk vådt og med tungen, og var der nok af dem?

Til at starte med var det lidt sparsomt, men som tingene skred frem og hun slappede mere af, var de våde og med tungen, også hvor suttede på min tunge og læber. Men jeg kunne godt forestille det vil handle om god kemi, for hende. :)
 

Da vi rundede af, og jeg var påklædt fx var kyssene meget bedre end da vi mødtes, som jo ikke er sært. Man skal lige finde hinanden. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
dongding skrev, 1 time siden:

You didn’t SMS with her! Just saying

og dét siger du hver gang, og jeg tror du har ret hver gang :). Men ja, overdrivelse fremmer jo nok forståelsen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 6 timer siden:

You didn’t SMS with her! Just saying

Correct, I e-mailed with her. What’s your point? 
 

That it wasn’t her? You are paranoid dude. We wrote back and forth afterwards where she mentioned specific details about our meeting, and things we talked about. Also we timed the door buzzer, when I arrived, because she didn’t know the name on door. You think she debriefs with a pimp and files a report, so they can sweettalk the clients. ^_^

I’m sure it happens with certain Latvian girls, but my experience with Amalie was different, at least by e-mail. 
 

So you don’t have to troll every damn thread, just because you think you can read The Matrix. :biggrin:

Redigeret af A_Bomb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...