Hop til indhold
besøgsvennen

Sofie fredericia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/247897
har lige besøgt denne skønne polske kvinde, bestilte en halv time til 800 

det er helt sikkert hende på billederne bløde dejlige bryster uden silicone fin lille popo dejlig krop

hun taler noget engelsk men ikke perfekt 

hun er sød at tale med tror hun kan lide hvad hun laver

slikkede hende og selv om hun sagde hun ikke kunne komme på den måde så var fissen klar da jeg skulle til med den skaldede 

ren og pæn bolig fik bad før vi startede

kommer igen 

MEGET GERNE

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Sofie en del gange. Hun yder en super service.  Jeg går altid derfra fuldt tilfredsstillet. Hun har en dejlig indbydende krop. Man får præcis det der står i annoncen og lidt til. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen. Jeg anbefaler hende selvom jeg gerne havde hende for mig selv. Billederne er helt sikkert af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Helt enig - voksen og medlevende kvinde der er nem at give orgasme og som kan sit kram-billeder 100% real.

Thumbs UP from me.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at få et møde med hende, men når man ringer er det en mand som besvarer, og han kan være ret ubehagelig, hvis man spørger "for meget" !!
Er der andre, som har haft samme oplevelse ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener hun er hjemme på juleferie  hos familien i Polen og først kommer tilbage på mandag den 6 januar. Så hold øje med opdatering af hendes annonce.

Så det er nok manden du har i røret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge denne polske glædespige. Dette selvom hun normalt ikke er i det segment jeg søger. Men i mangel af andet ser kunne lokke og de gode anbefalinger herinde, lavede jeg en aftale i eftermiddag på vej hjem fra den store by. 
Aftalen blev lynhurtig bekræftet, fik at vide hun ville være klar om 8 minutter, jeg skulle bare køre hen på en lidt større indfaldsvej i den sydlige ende af byen og ringe hende op. 
 

Præcis otte minutter efter ringede jeg, fik et nummer på vejen, hvor jeg skulle samle hende op. Nemt at spotte hende, og billederne passer fint. En smilende Sofie hoppede ind i bilen og en duft at parfumeret kvinde bredte sig - Så hvis det er et problem, må man aftale dig ud af det, så man ikke kommer hjem med en kvindeduftende bil. 

Vi tøffede så om på en p- plads tilhørende nogle lave boliger på række, populært kalder rækkehuse ;-) fik parkeret bilen og gik så hen til hendes hus. Listede ind og straks indenfor, fik vi begge krøllet os ud af vores store tykke vinterjakker, krammede og kyssede som om vi havde kendt hinanden længe  

Fik os revet ud af den hede omfavnelse og kiggede lidt på hinanden, fik os også præsenteret ordentligt. Fik det finansielle ordnet og stod så igen i en hed omfavnelse og kyssede dybt. Fik taget tøjet af hinanden mens vi stadig kyssede og rørte hvor der kom hud frem.

Vil sige jeg fik så fint hvad jeg forventede, en ret indlevende og pæn kvinde, slank med øko bryster, en flot røv der helt klart bar præg af hun er ældre end tyve. Men hun kan fint være sig selv bekendt. Selve sexen var helt klart til et 12 tal på 10 skalaen. Vi kom godt rundt med masser sf gensidig slikkeri, der blev bollet i missionær stillingen, stadig imens vi kyssede og krammede, faktisk vil jeg sige det er en af mine absolut allerbedste GFE oplevelser. Men følte også vi klingede ret godt sammen og tændte hinanden,

Sofie fortalte hun tager hjem til Polen på lørdag, men regner med at være tilbage om ca 3 uger igen. Skal vi ses igen - JA

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...