Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/274639

Så fik jeg genopfrisket mit tidligere møde med Katrin onsdag middag, som jeg sidst mødte i Århus i 2017 .:mrgreen:

Her er anmeldelsen fra dengang :

 

Aftalen gik hurtigt igennem over sms og man kan nemt finde en P plads lige nedenfor angivne adresse.

Meget diskret opgang, hvor man hurtigt kan smutte ind uden nogen der aner, hvad der skal til at foregå senere. :mrgreen:

Blev lukket ind af en storsmilende Katrin, som kunne huske mig fra mit tidligere besøg :wub:<3

Stadigvæk en meget høj og meget smuk pige, der er pænere i virkeligheden, selv om det er hendes billeder taget fornylig.

Lejligheden er stor og lys og MEEEGET diskret.

Efter et hurtigt bad i et stort og rent badeværelse, var det ligesom om, at det var i går jeg sidst havde været sammen med hende....

Dejligt blow uden og efterfølgende sex i flere stillinger.

 "Desværre"  kom den gamle hurtigt, da det var umuligt at holde igen, sammen med sådan en skøn vildkat. <3:wub:

Derefter genopfriskede vi vores samtale fra sidst vi mødtes, og hun er rigtig sjov at tale med, da hun har en sort humor, der modsvarer min og lige så dårlige vittigheder.

Og her vil jeg gerne fremhæve at hendes engelsk er let forståelig og garanteret bedre en mit gebrokne skoleengelsk.

Pris for 45 minutter med blow uden 1200 kr. hvad jeg synes er meget rimeligt for sådan en dejlig omgang sex.:mrgreen::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op for en velproportioneret kvindekrop, alt det bedste, der kan sammensættes. Dog ser det ud til at brysterne er hjulpet lidt på vej, er det korrekt?

billede 10, hvem kan ønske sig mere?

nb: jeg har ikke læst dit forrige indlæg så beklager hvis det allerede er oplyst det. 

Redigeret af Hangaround

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, den 6.12.2019 at 09:33:

Hold da op for en velproportioneret kvindekrop, alt det bedste, der kan sammensættes. Dog ser det ud til at brysterne er hjulpet lidt på vej, er det korrekt?

billede 10, hvem kan ønske sig mere?

nb: jeg har ikke læst dit forrige indlæg så beklager hvis det allerede er oplyst det. 

Hej Hangaround.

Jeg er sikker på at hendes bryster er helt ægte.....de føles også sådan.

Mener også jeg spurgte på et tidspunkt, fordi jeg synes at de er perfekte, om der var silicone i og hun benægtede det på det kraftigste.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldspice skrev, den 19.1.2020 at 22:34:

Jeg besøgte hende i Kolding. Hendes røv er ikke så lækker som i 2017, men hedes bryster er helt ægte og stadig perfekte!

Har længe luret på denne skønhed - Sådan ca. Hvor i Kolding kan hun besøges - ( midtby/ nord/ syd ) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også været forbi den smukke dame - og hun har ved gud de smukkeste og dejligste bryster der længe er set. 

jeg havde bestilt 45 min + øko bj + golden shower. 

jeg vil ikke gå så meget i detaljer - men dog lige sige at hun sad overskrævs på mig med vidt spredte ben og tissede på min pik, mave og bryst - ikke i munden. Da hun er færdig vender hun sig om så vi ligger i en 69 - og jeg får lov til at slikke hende helt ren både i fissen og røven. jeg synes det var en meget dejlig oplevelse, og Katrin er en sød og empatisk kvinde....

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars1973 skrev, for 1 time siden:

jeg har også været forbi den smukke dame - og hun har ved gud de smukkeste og dejligste bryster der længe er set. 

jeg havde bestilt 45 min + øko bj + golden shower. 

jeg vil ikke gå så meget i detaljer - men dog lige sige at hun sad overskrævs på mig med vidt spredte ben og tissede på min pik, mave og bryst - ikke i munden. Da hun er færdig vender hun sig om så vi ligger i en 69 - og jeg får lov til at slikke hende helt ren både i fissen og røven. jeg synes det var en meget dejlig oplevelse, og Katrin er en sød og empatisk kvinde....

L

Har luret på denne kvinde længe, ved du hvor længe hun er i Kolding ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars1973 skrev, den 23.1.2020 at 10:16:

jeg har også været forbi den smukke dame - og hun har ved gud de smukkeste og dejligste bryster der længe er set. 

jeg havde bestilt 45 min + øko bj + golden shower. 

jeg vil ikke gå så meget i detaljer - men dog lige sige at hun sad overskrævs på mig med vidt spredte ben og tissede på min pik, mave og bryst - ikke i munden. Da hun er færdig vender hun sig om så vi ligger i en 69 - og jeg får lov til at slikke hende helt ren både i fissen og røven. jeg synes det var en meget dejlig oplevelse, og Katrin er en sød og empatisk kvinde....

L

What's not to like :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...