Hop til indhold
Andis

Pussycat

Recommended Posts

Jeg har den seneste tid leget med Pussycat. En fræk moden kvinde, som virkelig forstå dine ønsker. Jeg har aldrig oplevet en kvinde med så stor indlevelsesevne. For hende er det ikke noget som bare skal overståes. Man kan tale åbent med hende om lyster og fantasier. Jeg er sikker på at du ikke bliver skuffet. Hun er helt sikkert et besøg værd;-)

Læs mere på sexypussytcat.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den seneste tid leget med Pussycat. En fræk moden kvinde, som virkelig forstå dine ønsker. Jeg har aldrig oplevet en kvinde med så stor indlevelsesevne. For hende er det ikke noget som bare skal overståes. Man kan tale åbent med hende om lyster og fantasier. Jeg er sikker på at du ikke bliver skuffet. Hun er helt sikkert et besøg værd;-)

Læs mere på sexypussytcat.dk

Andis,

Den anmeldelse skriger til himlen, man kan undre sig over, at du ikke en gang formår at stave linket korrekt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Den anmeldelse skriger til himlen

...Havde præcis samme tanke...det er lidt sjovt at man ikke forstår at det skulle skrives anderledes hvis det skulle virke troværdigt...altid de samme floskler i den slags...

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Havde præcis samme tanke...det er lidt sjovt at man ikke forstår at det skulle skrives anderledes hvis det skulle virke troværdigt...altid de samme floskler i den slags...

selv om i ikke tror på ham har han ret hun er en dejlig moden kvinde der gerne giver sig tid til at høre på folk og gør sit bedste for at opfylde deres ønsker både blidt og hårdt. og ja jeg har været hos hende flere gange mens hun boede i tørring.så hvis i er til modne kvinder syntes jeg i skulle prøve pussycat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

selv om i ikke tror på ham har han ret hun er en dejlig moden kvinde der gerne giver sig tid til at høre på folk og gør sit bedste for at opfylde deres ønsker både blidt og hårdt. og ja jeg har været hos hende flere gange mens hun boede i tørring.så hvis i er til modne kvinder syntes jeg i skulle prøve pussycat.

Ok, godt ord igen! Det er jo fint at det bliver bekræftet fra anden side at hun giver en god oplevelse. Det var blot kombinationen af ny skribent med 1 indlæg samt en overdrevent positiv anmeldelse som lød som om den ikke var skrevet af en kunde, som fik mine lamper til at blinke...men undskyld til Andis hvis vi har gjort ham uret!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, godt ord igen! Det er jo fint at det bliver bekræftet fra anden side at hun giver en god oplevelse. Det var blot kombinationen af ny skribent med 1 indlæg samt en overdrevent positiv anmeldelse som lød som om den ikke var skrevet af en kunde, som fik mine lamper til at blinke...men undskyld til Andis hvis vi har gjort ham uret!

i kunne jo også have prøvet at læse anmedelse af pussycat først inden i dømmer folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

og hvad med, om man også lige skrev lidt, om hvor i landet det er hun bor, kom dog med et bynavn. så er det jo lidt nemmere, at afgøre om man har lyst at kører efter det.

på hendes hjemmeside står der at man kan besøge hende i uldum mellem vejle og horsens, men du kan jo også få hende hjem til dig mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...