Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Anna, i Hvidovre

https://annoncelight.dk/showad/279010

Kan ikke finde en anmeldelse af hende, så derfor en lille en :)

Anna er en skøn Dansk blondie hvor alle mål og billeder passer, en rigtig dejlig pige.

Jeg blev budt pænt velkommen og spurgt indtil hvad jeg ønskede, jeg bestilte en halvtime.

Det blev til dejlig GFE oplevelse, hvor hun tog sig rigtigt pænt af mig - da det var hos Hvidovre-pigerne er der ikke noget øko over oplevelsen, men det var alligevel en dejlig oplevelse.

Desværre er jeg begyndt at lukke øjnene og glemmer at se på hvem jeg er sammen med, men med Anna behøver i ikke at lukke øjnene, hun er en rigtigt køn pige.

Det blev til mest til GFE og et par enkelt stillinger, og en hyggelig sluder bagefter, men det er også dejligt.

Anna er nem at tale med, der er ro over det og du kunne møde hende i byen i weekenden.

En dejlig tøs, og ja jeg kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej desværre ikke, og hun så pænt lukket til bag ved ;) har dog en svag erindring om at det har været på programmet, men jeg slet ikke sikker,

så spørg - tilbyder hun det.. så skriv lige ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...