Hop til indhold
Koreaneren

En ung fyrs beretning: Sweet Sophie

Recommended Posts

Så er det tid til endnu en anmeldelse. 
I dag går turen til Bording/Aalborg (Afhængig af hvad uge/dag det er.) 

https://annoncelight.dk/profile/Sweet+Sophie

Jeg besøgte Sophie for første gang for omkring et par uger siden. Normalt kommer jeg ikke ude omkring Bording men nu var muligheden der og måtte høre om rygterne om hende var sande.. 
Jeg bestilte 30 min hos Sophie. Det hele gik rigtig nemt og det var nemt at parkere og rimelig diskret. Nu er Bording ganske vist en mindre by, så folk ved formentlig hvad der sker inde i huset, men hvis man ikke er fra området og lidt hurtig på tæerne så skulle der ikke ske noget ved det. 

Jeg blev mødt i entreen af en smuk blondine, med flot langt lyst hår og et flot sæt mørkt undertøj på samt en let natkjole. 
Hun gav mig hurtigt et langt kram og bød mig indenfor. 
Sophie holder til i et ældre parcelhus og her er både rent og pænt. Jeg benyttede lejligheden til at tage et bad med det samme, idet at jeg bedst kan lide at være ren og ikke tænke videre over hygiejnen. 
Hendes bade faciliteter er gode og skulle man have brug for mundskyld kan hun også klare det. 
Selve akten mellem Sophie og jeg vil jeg holde for mig selv, både for ikke at skabe nogen forestillinger om hvordan jeres (måske) fremtidige møder skulle være men også på grund af at sådanne møder kan udvikle sig forskelligt baseret ud fra kemi. 
Hendes krop vil jeg dog gerne tilføje lidt til. Hun har som man ser på billederne virkelig flotte former og de stemmer fuldtud overens med billederne. Hendes bryster er naturlige og sidder virkelig flot, taget deres størrelse i betragtning. 

Jeg håber i kan tage lidt med fra denne anmeldelse og at i vil give hende et besøg. 
I fremtiden vil jeg forsøge at komme med flere anmeldelser. 

Koreaneren.

Redigeret af Koreaneren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...