Hop til indhold
GIANT COCK

Advarsel!❤⭐ ODENSE SØ 5220 ⭐❤ SEXY PETTITE BRUNETTE WHIT BIG NATURAL BREAST AND SILK BOOTS ⭐10000% real pictures⭐ SUPERFRANSK, 69, DEEPTHROUT, REAL KISS, GFE, DANSK❤

Recommended Posts

Hmmm kan da ikke passe billederne ikke er af hende. Det står da i annoncen.... Tsk tsk tsk.....
Synes desværre der er større og større tendens til at pigerne (eller den der laver annoncen) skriver at billederne er ægte. Når der skrives det er der som regel ret stor sandsynlighed for at man blive skuffet når man ser pigen. Gider efterhånden ikke selv opsøge piger der ikke er skrevet om før, man er sgu næsten sikker på at blive snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi guys. :wub:

 Don't you think GIANT COCK has insisted too much on bullying one girl?  I saw his comments, it concerns only one girl.  No normal customer does that.  I think it might be someone from the competition.  I have known you guys in this forum for several years and I have never met anyone insisting on a girl and constantly describing her photos.  He just writes FAKE, FAKE, FAKE ... It's suspicious to me.  Let him prove that she is fake.  I don't see other links from which it follows.

This is my opinion, and what is yours about it?

Regards,Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg

For me to its very very suspicious ... I look here for 2 days ago and this guy or this girl its really sick 
Maybe he or she its get some obsessed about this lady in odense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas 69 skrev, for 7 minutter siden:

For me to its very very suspicious ... I look here for 2 days ago and this guy or this girl its really sick 
Maybe he or she its get some obsessed about this lady in odense

I agree with you .  I hope that Admin will react to this situation somehow. 

Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej big cock

Efter at have set din annonce, ville jeg lige lave en aftale med denne pige og se om nu du også havde ret. Men nej hun kan både anbefales og absolut ikke fake. Jeg kommer i hvert fald igen hos hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Det klinger sgu lidt hult med helt nye brugere, der roser denne snyder.......prøv nu bare at søg på hende herinde, så vil I opleve, at jeg bestemt ikke er den eneste der VED, at hendes annoncer er fake.

Hun har 3-4 annoncer. Der er rigtig mange brødre der er gået forgæves og spildt tiden. Jeg har prøvet et par gange i Vejle...først fik jeg en elendig service og anden gang gik jeg igen.

Brug nu den sunde fornuft....bare så I ikke spilder jeres tid igen. Det er jo netop dette aspekt, at denne side også skal understøtte. 

God søndag aften til jer alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 19 minutter siden:

Ja, Det klinger sgu lidt hult med helt nye brugere, der roser denne snyder.......prøv nu bare at søg på hende herinde, så vil I opleve, at jeg bestemt ikke er den eneste der VED, at hendes annoncer er fake.

Hun har 3-4 annoncer. Der er rigtig mange brødre der er gået forgæves og spildt tiden. Jeg har prøvet et par gange i Vejle...først fik jeg en elendig service og anden gang gik jeg igen.

Brug nu den sunde fornuft....bare så I ikke spilder jeres tid igen. Det er jo netop dette aspekt, at denne side også skal understøtte. 

God søndag aften til jer alle.

I understand this but how do you know that she has fake photos.  You should put a link on the page to confirm it and not write every 5 minutes FAKE FAKE FAKE. I didn't see you write a good opinion to any girl.

Regards, Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 43 minutter siden:

Thomas 69 og Natanders er helt nye brugere med kun et indlæg hver, så vi stoler mere på en vi kender - nemlig @GIANT COCK :)

Everyone used to start writing their first post.  GIANT COCK only writes about fake photos and nothing more.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...