Hop til indhold
Guest Sugar slayer

Cristina Romantica

Recommended Posts

Guest Sugar slayer
Vil dele min seneste oplevelse med Cristina på romantica. Jeg har besøgt hende MANGE gange (14-15 gange) så glæden var stor da jeg så hun var tilbage efter erotica lukkede...
Bliver lukket ind og da jeg kan høre hendes skridt på vej mod døren begyndte lillemand at røre på sig. Hun kom ind petit og smuk som altid med et stort smil på læben gir et lille kys  - hej igen frække siger hun med hendes sexede stemme Pengene skifter hænder og hun forsvinder kort.
 Da hun kommer tilbage, nøgen, er jeg klar og hun går på knæ uden at sige noget, bare et lille støn, og går i gang med at sutte min nu helt stive pik slikker skaftet nosser ivrigt med hendes tunge. Hun holder øjenkontakt og sutter uden at bruge hænderne så frækt, og jeg presser hendes hoved lidt, så hun kommer lidt dybere. For ikke at eksplodere inden jeg skal kneppe hende, trækker jeg hende op og løfter hende op. Med hendes arme og ben omkring mig knepper jeg hende stående, hun begynder at kysse, hvilket jeg kun har prøvet med hende en gang før, men god overraskelse. GFE klær hende virkeligt og dette bliver udnyttet grundigt igennem hele seancen. Imens jeg knepper hende stønner hun   og kommentere på hvor dybt jeg kommer op. Sætter hende ned og vender hende rundt så hun står nu med foran mig med ryggen til. Jeg bøjer hende forover og knepper hende doggy og kommer HELT i bund. Hendes røv er nok branchens bedste og hun har ikke noget imod en finger eller to men gid hun var åben for græsk.  Jeg ligger nu på sengen og ber hende om at sætte sig på mit ansigt så jeg kan smage hende. Slikker skiftevis hendes røvhul og fisse hvor jeg kommer helt ind med tungen, mens hun sutter min pik og vrider og vender sin krop af nydelse (håber jeg). Vender om på ryggen får hendes ben om bag min nakke og gør hvad jeg kan for gennemkneppe hende. Hun stønner lækkert og frækt og alle ved når en tøs kommentere på hvor stor man er og hvor hårdt man knepper hende gør man får liiiidt ekstra energi haha. Tiden er ved at være går og knepper hende nu doggy så jeg kan se hendes ansigt i spejlet og knepper igennem mens jeg har fat om hendes arme bagud så jeg holder hendes krop op med hendes arme. Hun stønner højt og sindsygt frækt og jeg  kommer hårdt op i hende, og trækker mig ud. 
Hun tager kondomet af og jeg ligger udmattet på sengen. Hun kravler ind til mig og siger det er godt nok længe siden hun er blevet SÅDAN kneppet. Gensynsglæde var mit svar. 
Hun er så sød og smuk og har lyst til at ta hende med hjem hver gang og få lov til at være sammen med hende i mere end 30 min.
 Hun er næsten på højde med Laura (som jeg kneppede både med og uden kondom hun var/er fantastisk og tager den analt uden problemer), olivia nr1 (måske den bedste af alle kneppet med og uden kondom og nu aktiv sugarbabe JEP hun er), daniella ( fra sms planet og romantica. Hun har de mest fantastiske bryster og nok den smukkeste af alle. Hun boede åbenbart tæt på mig på østerbro da jeg ofte mødte hende i butikker og på gaden. En enkelt aften efter en bytur mødte jeg hende på MCD og fik hende med hjem og fik en free bee), og generelt alle hos a-gruppen, jeg tror at  på 2 år var igennem 40 forskellige GP´r der (hvad konen ikke ved har ikke ondt af), 
Anmeldelse af Julie fra pussyglaores kommer senere samt en top 10 af de ca 50 sugarbabes jeg har mødt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugar slayer
dongding skrev, for 1 minut siden:

Do you mean Christiane?

No I Can see she isn’t on the schedule again - she was back for a couple of weekend only it seems. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk

Christina er vist stoppet igen. Husker hende som helt ny i branchen på Club erotica - mindst 5-7år siden. Mage til lækker petite og liderligt pigebarn skal men lede længe efter. Nåede hende desværre ikke på romantica. Gad ellers godt... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Christina startede i foråret 2009 på Club Erotica, hvor jeg første gang havde fornøjelsen af hende i juni. Hold nu kæft, hvor var hun skøn. Virkede oprigtig liderlig, og så havde hun den vildeste lolitakrop. Også sidste gang jeg besøgte hende i juni 2013. Er den stadig intakt?

Jeg nåede hende desværre heller ikke, efter hun kom tilbage. Håber viiildt meget på, at hun vender tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest INumsen

Har også kneppet Laura uden kondom. Også analt. Vildt. Troede jeg var den eneste :) the one and only, sagde hun. Glad for at jeg holdt op med at komme hos hende. Hun er sgu for crazy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
INumsen skrev, for 15 timer siden:

Har også kneppet Laura uden kondom.

Hvem Laura var det? Er det hende, der var på Sexyclub?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugar slayer
Morabito skrev, for 2 timer siden:

Hvem Laura var det? Er det hende, der var på Sexyclub?

Ja ! Man kunne få hende til hvad som helst 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...