Hop til indhold
Guest Triatlet

Fern, Thai i Guldager v Esbjerg

Recommended Posts

Guest Triatlet

https://annoncelight.dk/showad/282192

 

Faktuelt:

 

afsides beliggende ejendom som ejendomsstyrelsen har solgt fra i licitation - gennem en periode fungeret som thai sex/massage klinik.

Diskret trods belligenheden - men et koldt og uopvarmet uindbydende sted.

Fern,- en voksen kvinde på 43 år som sagtens kunne gå for at være 25 -petit , slank, ung pige bryster og en OK krop.

Olie massage eller BTB hæderligt uden at være prangende.

Blowjob uden - entusiastisk men uden teknik og sans for de detaljer der glæder en mand.

Billederne er for en gangs skyld retvisende.

Genbesøg ...Nej

p.s

Hungrer fortsat efter den voksne smukke thai kvinde der kan massere mine trætte sports muskler og samtidig levere forrygende sex...er det en fantasi ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triatlet skrev, for 41 minutter siden:

 

 

afsides beliggende ejendom som ejendomsstyrelsen har solgt fra i licitation - gennem en periode fungeret som thai sex/massage klinik.

 

I de gode gamle koldkrigestider, var det så hemmeligt, at man nærmeste ikke måtte vide at der lå noget der. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triatlet skrev, for 15 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/282192

 

Faktuelt:

 

afsides beliggende ejendom som ejendomsstyrelsen har solgt fra i licitation - gennem en periode fungeret som thai sex/massage klinik.

Diskret trods belligenheden - men et koldt og uopvarmet uindbydende sted.

Fern,- en voksen kvinde på 43 år som sagtens kunne gå for at være 25 -petit , slank, ung pige bryster og en OK krop.

Olie massage eller BTB hæderligt uden at være prangende.

Blowjob uden - entusiastisk men uden teknik og sans for de detaljer der glæder en mand.

Billederne er for en gangs skyld retvisende.

Genbesøg ...Nej

p.s

Hungrer fortsat efter den voksne smukke thai kvinde der kan massere mine trætte sports muskler og samtidig levere forrygende sex...er det en fantasi ?

Det kan lade sig gøre , men du skal ud at køre , er selv tidligere proff . triathlet og ved hvad massage betyder for kroppen. Mit råd ,når jeg er i DK og mangler begge dele ,

Kør til Randers Siam Thai massage og du får en moden meget velholdt dygtig thai kvinde som samtidig er let at tale med ,både på Dansk og Engelsk .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Kompromis...midtvejs ;-)

Tak for rådet fra tronheim - jeg må ud og køre en enkeltstart mod Viborg ;-)

Jeg er kun motionist - men dejlig varieret sport .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med held besøgt fern op til flere gange både esbjerg Ikast bording og kolding

Selve aktiviteter vil jeg gerne holde lidt for mig selv men har nydt det til fulde både en jævn hård massage og akten bagefter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi Fern nogle gange og har det lissom Denlangsomme. Jeg synes helt basalt hun er ikke billedsmuk men meget meget køn og ikke mindst meget sød ! 

Hendes performance når vi har været alene har ikke fejlet noget og er blevet bedre nu hvor vi efterhånden kender hinanden. 

Mht. stedet.... JA det er et "træls" hus der slet ikke lever op til det niveau som Fern fortjener..

Og så tror jeg simpelthen ikke på at hun er 43 som trådstarter skriver, men selvfølgelig er hun ældre end de 25 ( som hun ligner :) )

Men jeg kommer helt 100% tilbage til hende :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fern er i mine øjne en smuk thai pige med rimelige lange ben, og naturlige dejlige B bryster, smilende og

ikke mindst meget sød.  Hun er som naturen har skab hende, uden tatoos, hvilket nærmest nu til dage er umulig at

finde. 

Hendes alder vil jeg skyde på at være max 35 år, hvilket jeg også fik oplyst af hende. :P

Håber jeg når et genbesøg inden hun drager videre, men julens goder har lukket konto for flere besøg...næsten incl. Januar..ak ak ak

Vil ikke gå i detaljer omkring vores møde, som kun skulle have været tantra, men med hendes krop var det umulig ikke at opgradere til full program og det fortrød jeg ikke.

Fern er blevet en af mine favoritter, da hun er så naturlig, både kropslig og væremåde.. <3

(Stedet imellem Tarp og Guldager, ligger landlig, og ja måske ikke den hyggeligste sted, men rent og afgang til varmt bad. Rummet var ikke koldt da jeg besøgte hende)

Godt Nytår. 

https://annoncelight.dk/showad/282192

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...