Hop til indhold
Nicolai1988

NAUGHTY LOLITA

Recommended Posts

Jeg plejer at sige, at hvis det er for godt til at være sandt, så er det ikke sandt :-) 

Såååå... uden at have besøgt hende: De billeder er ikke af den pige, du møder.

Skal du på dit første besøg hos en glædespige, vil jeg i øvrigt anbefale, at du besøger en dansk pige, som du med sikkerhed kan kommunikere med :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan du selvfølgelig have ret i;)

Og ja nok en meget god idé og mødes med en dansk glædespige, men har bare læst mig frem til, at det sted hun opholder sig skulle være kendt for sine service og at pigerne der er der også er dem på billderne:P

Men tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai1988 skrev, for 9 timer siden:

Ja det kan du selvfølgelig have ret i;)

Og ja nok en meget god idé og mødes med en dansk glædespige, men har bare læst mig frem til, at det sted hun opholder sig skulle være kendt for sine service 

Du har ret. Jeg har kun set gode anmeldelser fra det sted. Hvis billederne er fake, og pigen ikke lever op til teksten er det første gang det sker. 

Det udelukker naturligvis ikke at hun kan være en snyder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er normalt garanti for rigtige billeder. 

Jeg kiggede på hendes annonce flere gange  i sidste weekend, overvejede kraftigt, men endte andet sted (se i Thai anmeldelser). 

Hvis nogen vil besøge hende, please giv et skriv her. Jeg har tråden på "Følg". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer kraftigt at besøg hende i weekenden, og hvis hun ikke lever op til billederne, så må jeg bare gå igen. 

Nu må vi se om jeg kan kan tag skridet til at være sammen med min første glædespige;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai1988 skrev, for 9 minutter siden:

Overvejer kraftigt at besøg hende i weekenden, og hvis hun ikke lever op til billederne, så må jeg bare gå igen. 

Nu må vi se om jeg kan kan tag skridet til at være sammen med min første glædespige;)

Hej Nicolai,

det er bare at kaste dig ud i det. Var selv meget betænksom første gang. Og nervøs for om jeg nu kunne få stiv pik. Men da vi lige havde hilst på hinanden med kram og jeg hev min pik frem, gik det hele af sig selv derfra... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai1988 skrev, for 5 minutter siden:

Må sige at jeg ikke er nervøs for min pik, er mere nervøs for jeg kommer alt for hurtigt.. Men ja der ikke andet for at springe ud i det;)

Jeg siger tak for svar.

Bare fortæl hende det, som det er fra starten. Så er det jo bare at holde pause. Så kan hun altid slikke dine nosser i pauserne haha.. 

god fornøjlse. Glæd dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været ved hende. Hmm ja det er ikke hende på billedet, men hun var sku sød, så jeg gik med til et blowjob kun, men stadig en øv følelse jeg har. Kunne ikke komme, så jeg stoppede det og sagde pænt farvel.

Så skrev jeg til namtan fra nørresundby og fik en tid. Hun er satme dejlig. En dejlig massage til at starte på og lækker sex med kys og det hele:) Der manglede i hvertfald ikke noget.

https://annoncelight.dk/showad/287963

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...