Hop til indhold
Salat-kaster

GB i nordsjælland 12/12

Recommended Posts

Ohøj

Er der nogen der har nogle erfaringer med dette event som de vil dele?

blindfoldet creampiemilf

Har lagt mærke til det er blevet afholdt en håndfuld gange de sidste par måneder, med samme annonce hver gang. Eller ved selvfølgelig ikke om det er blevet afholdt eller om de ikke har kunne finde nok deltagere.

Jeg er selv ret interesseret, har deltaget i en del gangbangs og et par creampie af slagsen, men der blev alle testet inden så jeg er lidt usikker på dette event. Så ville lige høre det erfarne godtfolk om de har noget god visdom de vil dele ud af?

Redigeret af Salat-kaster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salat-kaster skrev, den 5.12.2019 at 00:03:

Ohøj

Er der nogen der har nogle erfaringer med dette event som de vil dele?

blindfoldet creampiemilf

Har lagt mærke til det er blevet afholdt en håndfuld gange de sidste par måneder, med samme annonce hver gang. Eller ved selvfølgelig ikke om det er blevet afholdt eller om de ikke har kunne finde nok deltagere.

Jeg er selv ret interesseret, har deltaget i en del gangbangs og et par creampie af slagsen, men der blev alle testet inden så jeg er lidt usikker på dette event. Så ville lige høre det erfarne godtfolk om de har noget god visdom de vil dele ud af?

.De er total useriøse. De annoncerede for et GB for et par uger siden. Jeg skrev til dem at jeg var interesseret. De svarede at arrangementet ville blive gennemført den følgende dag, gav navnet på en vej i Hillerød og sagde jeg ville modtage det eksakte husnummer når jeg kom

Dagen efter kørte jeg derop på det aftalte tidspunkt og afventede besked fra dem. Der kom intet. Jeg kontaktede dem flere gange. Der kom intet svar. 


Magen til amatører. Spild af tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tacoma skrev, for 20 timer siden:

.De er total useriøse. De annoncerede for et GB for et par uger siden. Jeg skrev til dem at jeg var interesseret. De svarede at arrangementet ville blive gennemført den følgende dag, gav navnet på en vej i Hillerød og sagde jeg ville modtage det eksakte husnummer når jeg kom

Dagen efter kørte jeg derop på det aftalte tidspunkt og afventede besked fra dem. Der kom intet. Jeg kontaktede dem flere gange. Der kom intet svar. 


Magen til amatører. Spild af tid.

Mange tak, det var præcis derfor jeg spurgte herinde før jeg kontaktede dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet til dem... vedr. GB den 12  der kom svar:

Hej du er herned tilmeldt, vi sender de nødvendige oplysninger til dig på onsdag :D

Det forgår i Hillerød, og uden gummi
 

Jeg ved jo ikke om de snyder....  træls at folk er sådan, så kommer jeg jo ikke, hvis jeg ikke få den adresse og hus nummer på onsdag.

Nogen kan også finde på, at give en anden hus nummer og så står man der fra Jylland af... :(

Tror i det bliver til noget dengang her ??? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også tilmeldt i morgen, torsdag, og havde fået samme besked om at de ville sende mere info onsdag. Det har dens ikke gjort endnu her en time inde i torsdag. Så tror ikke på det bliver til noget... Ikke nogen god track record de har.

Hilsen

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag lørdag. Kommunikation forløb ok. Men jeg var den eneste. De andre udeblev. Men dejlig kvinde, og gør det nok igen. Håber dog på flere fyre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...