Hop til indhold
Gent68

Golden Star Wellness. Hindegade. København

Recommended Posts

Hej Guys. 
har nogle gange været på Golden Star Wellness og fået det hele af Nina. Lille slank sag . Da jeg var der inde i sidste uge fik jeg oplyst hun ikke arbejder der mere og de ikke vidste hvor hun var. Er der nogle af ker friske gentleman der ved hvor hun findes ? De har forsat nogle pæne piger på deres site. Men hende jeg blev budt velkommen af var en sur gammel tyk sag som jeg absolut ikke skulle nyde noget af. Så der kommer jeg ikke mere.  En hvor er Nina ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gent68 skrev, den 4.12.2019 at 20:26:

Hej Guys. 
har nogle gange været på Golden Star Wellness og fået det hele af Nina. Lille slank sag . Da jeg var der inde i sidste uge fik jeg oplyst hun ikke arbejder der mere og de ikke vidste hvor hun var. Er der nogle af ker friske gentleman der ved hvor hun findes ? De har forsat nogle pæne piger på deres site. Men hende jeg blev budt velkommen af var en sur gammel tyk sag som jeg absolut ikke skulle nyde noget af. Så der kommer jeg ikke mere.  En hvor er Nina ? 

sikker på hun hedder nina . hvornår har du sidst været sammen med hende. hvis det er hende jeg tænker på er hun stoppet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik massage af hende ultimo november. Men da jeg kontaktede dem i starten af december sagde de hun var stoppet og de ikke videre hvor hun var. Eller måske vil de ikke sige det ? Men hun er jo sikkert et andet sted - men spørgsmålet er hvor ? Så måske nogen her ved hvor hun er 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...