Hop til indhold
EksilKøbenhavner

Hvor mange andre ser/så "din" sugarbabe?

Recommended Posts

Halløj, kom til at sidde og tænke på min sugardating tid :)

Jeg har altid personligt været ret ligeglad med hvor mange hende jeg nu så, ellers hyggede sig med - jeg brugte gummi, så der var ingen risiko for mig.

Men jeg syntes tit jeg har læst herinde at man "holder hende for sig selv" eller at "hun ser kun mig" - det kan jeg sådan set godt forstå man vil, særligt hvis det ikke er GP oplevelsen man søger (som bestemt også er herlig).

Men det fik mig til at tænke? Har du nogensinde spurt hende du så hvor mange andre hun ser? svarede hun ærligt?

Jeg oplevede selv med en pige jeg så ret ofte i Århus - arbejdet sendte mig derover ugentligt - da jeg stadigt boede et sted på Frederiksberg. Hun fortalte mig at hun kun ville se en og dermed kun så mig. Jeg havde det ikke selv på samme måde men tænkte det ikke kom hende ved :) 

Jeg undrede mig så efterfølgende over at jeg ikke kunne logge på Sugardaters uden at hun også var online... hmmm sært hvis hun kun ser mig ;) 6-7. gang jeg så hende spurgte jeg ind til det, forklarede hvor lidt det rager mig, men at jeg værdsætter ærlighed. Hun afslørrede så at hun vel så en 5-7 stykker fast og så det "løse" :D 

Så tænkte jeg; "Gad vide hvor mange sugardads der går og tror de er den eneste, men faktisk deler hende med et helt harem" :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man giver udtryk for at man helst vil have en SB som ikke ser mange andre, ja så får man det svar. Hvis man som dig er ærlig, så får man sandheden. En SB er jo som oftest det samme som en GP(i min verden er det nøjagtig det samme). Eneste forskel er at de kan have held med at bilde naive sugardads(kunder) ind at de kun ser dem;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  startede  op  på  Sugardaters, var  ikke  i stand  til  at  finde  en  mand  som ville  mødes  regelmæssig  med  mig.  Mit  indtryk  af  sd  er  at  mændene  i højere  grad ønsker  at  betale  mindre  for  mere.

Jeg  har  som  gp  også  forsøgt  at  finde  en  "fast" mand, kunne  han  findes  og  vi  kunne  mødes  hver  14 dag  ville  jeg  sagtens  kunne  "nøjes" med  at  se  ham.  Det  er  min  oplevelse  at  sex  og  leg  bliver  bedre  jo  mere  man  kender  hinanden.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det meget forskelligt. Min SB debut var for nogle år siden. Hvor mange hun så dengang, ved jeg ikke, men nu har hun udvidet butikken og annoncerer også på AL. Hvor mange faste og løse hun ser nu, ved jeg ikke, og jeg spørger ikke. Men hun har nogle kvaliteter, som gør, at jeg stadigvæk hænger på.

Omvendt lukkede min senest fundne SB sin SD-konto, da vi havde været sammen to gange. Hun har fortalt mig, at hun har én mere. På den måde får hun besøg 1 gang om ugen, og det er, hvad hun har lyst til, og som passer med børn og arbejde etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes faktisk det er frækt at høre min SB om evt andre...hvad gør de ved hende...hvad syntes hun om det...og så er hun så sød at hun prøver at forklare mig, at jeg er noget helt særligt....og lige der vil jeg have love at fastholde mig selv i min naivitet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nemtøs det er vist meget forskelligt, de første par år så jeg en del en enkelt gang, men fandt ud af det ikke rigtigt gav mig noget (udover en ret ligegyldig udløsning eller to) så de sidste år, gad jeg kun at mødes, hvis jeg så mulighed for at det kunne blive noget semi-fast :)

@KøbenhavnerSnuden helt enig mht GP/SB ;) jeg meldte som reglen altid rent ud, så ikke nogen grund til andet. Oplevede dog et par gange at SB'en nedtonede omfanget af hendes "dating" derfor spørgsmålet - tænker jeg ikke kan være den eneste :D

@Frederik3 har aldrig fundet det frækt, men været lidt ligeglad - det havde ikke noget med mig at gøre, dog var tanken om at jeg var nummer 6-8 den uge, lidt... gusten ;)

@Casten betyder det noget for dig, hvor mange hun ser ellers? Altså den "nyeste"

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, den 5.12.2019 at 14:17:

betyder det noget for dig, hvor mange hun ser ellers? Altså den "nyeste"

Næh, egentlig ikke. Men hun har også pli nok til ikke at underholde mig i detaljer om, hvad de foretager sig sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 4.12.2019 at 20:30:

Jeg  startede  op  på  Sugardaters, var  ikke  i stand  til  at  finde  en  mand  som ville  mødes  regelmæssig  med  mig.  Mit  indtryk  af  sd  er  at  mændene  i højere  grad ønsker  at  betale  mindre  for  mere.

Jeg  har  som  gp  også  forsøgt  at  finde  en  "fast" mand, kunne  han  findes  og  vi  kunne  mødes  hver  14 dag  ville  jeg  sagtens  kunne  "nøjes" med  at  se  ham.  Det  er  min  oplevelse  at  sex  og  leg  bliver  bedre  jo  mere  man  kender  hinanden.  

Det var da ærgerligt at høre, at du ikke kan finde en fast mand til at bemande dig.

I hele mit lange og snart afsluttede liv har jeg ellers hørt, at det var kvinden, der sad med esserne i ærmet, og at det var os mænd, der skulle leve op til- og præstere tilfredsstillende.

Jeg har fra det modsatte synspunkt faktisk fundet sammen med en pige, som jeg besøger regelmæssigt, og som fornøjer mig med gensidig glæde både i- og uden for sengestolperne.

Men ellers kan jeg henvise til en gammel tråd, som jeg påbegyndte for nu 7 år siden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/9775-fast-husbuk/#comments

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 30 minutter siden:

Det var da ærgerligt at høre, at du ikke kan finde en fast mand til at bemande dig.

I hele mit lange og snart afsluttede liv har jeg ellers hørt, at det var kvinden, der sad med esserne i ærmet, og at det var os mænd, der skulle leve op til- og præstere tilfredsstillende.

Jeg har fra det modsatte synspunkt faktisk fundet sammen med en pige, som jeg besøger regelmæssigt, og som fornøjer mig med gensidig glæde både i- og uden for sengestolperne.

Men ellers kan jeg henvise til en gammel tråd, som jeg påbegyndte for nu 7 år siden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/9775-fast-husbuk/#comments

 

Det  kræver  kemi, tænding  og  samme  lyster  til  leg  og  udvikling  af  leg.  Det  er  desværre  ikke  nemt. Tror  jeg  er  for  krævende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...