Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg har faktisk været forbi idag, udelukkende pga af annoncen. 

Der er 2 thai piger på adressen. 

Den første som viste mig ind, var absolut ingen skønhed. Meget uren hud i ansigtet, og halv fed kropsbygning. Var lige ved at kører igen, men hun kaldte på hendes veninde. Alder vil jeg skyde på midt eller slut 30'erne.

Da den anden Thai kvinde kom, var skuffelsen lige så stor. Ikke super slank, men lidt mere gammel kone krop med lidt på sidebenene. Alder nok omkring midt eller slut 40'erne. 

Så takkede nej tak, og kørte skuffet der fra. 

Har prøvet en del Thai piger igennem flere år. De her hører til bunden af waww skalaen. 

Så spar jeres tid og penge, på netop det her sted ved Løgstør. (Skarp Salling) 

Der mangler virkeligt noget kvalitet i det her område. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 45 minutter siden:

Ja jeg har faktisk været forbi idag, udelukkende pga af annoncen. 

Der er 2 thai piger på adressen. 

Den første som viste mig ind, var absolut ingen skønhed. Meget uren hud i ansigtet, og halv fed kropsbygning. Var lige ved at kører igen, men hun kaldte på hendes veninde. Alder vil jeg skyde på midt eller slut 30'erne.

Da den anden Thai kvinde kom, var skuffelsen lige så stor. Ikke super slank, men lidt mere gammel kone krop med lidt på sidebenene. Alder nok omkring midt eller slut 40'erne. 

Så takkede nej tak, og kørte skuffet der fra. 

Har prøvet en del Thai piger igennem flere år. De her hører til bunden af waww skalaen. 

Så spar jeres tid og penge, på netop det her sted ved Løgstør. (Skarp Salling) 

Der mangler virkeligt noget kvalitet i det her område. 

Mange tak for din indberetning. Kan sagtens forstå at du gik. Hvornår et det endelig slut med falske billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
forberedelser skrev, Lige nu:

Mange tak for din indberetning. Kan sagtens forstå at du gik. Hvornår et det endelig slut med falske billeder.

Den eneste måde det kan komme til livs på, er hvis ALLE kører igen, hvis billeder og virkeligheden ikke passer sammen. 

Men vi er mænd, og desværre tænker en del nok når de først er der. Skidt pyt, jeg skal bare have sex. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odder skrev, for 5 timer siden:

Den annonce du henviser til er ikke i skarp Salling men et andet sted nemlig i trend

Prøv at SMS til hende. Jeg fik adressen i Skarp Salling. Kørte der efter dertil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jackman skrev, den 5.12.2019 at 22:23:

Så skulle du være smuttet nogle få meter til modsatte side af samme vej. https://annoncelight.dk/showad/248407 Tan mangler absolut ikke kvalitet :)

OK. 

Viste ikke at der var startet massage klinik der igen. 

Har været der nogen gange tidligere, men altid kørt igen uden ydelser, pga lav standard der. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skjult et par indlæg. 

Det er ikke tilladt at nævne adresser, der ikke fremgår af annonce. 

Det er heller ikke tilladt at offentliggøre privat korrespondance

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa jeg har besøgt stedet i dag. En rigti fin pige, kraftig bygget med nogle ordlige bryster, fik en rigtig god betjæning det, lidt massage og der efter det sjove, som var til UG, da vi var  færdig, begyndte hun at sutte på den igen, super frækt. Kommer helt siger igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jackman skrev, den 5.12.2019 at 22:23:

Så skulle du være smuttet nogle få meter til modsatte side af samme vej. https://annoncelight.dk/showad/248407 Tan mangler absolut ikke kvalitet :)

 

Gabel skrev, den 8.12.2019 at 17:16:

OK. 

Viste ikke at der var startet massage klinik der igen. 

Har været der nogen gange tidligere, men altid kørt igen uden ydelser, pga lav standard der. 

 

Jeg kan også vildt anbefale Tan. Jeg kører gerne fra trekantområdet for at være sammen med hende 1 time.

se evt mine tidl opslag. Søg på Tan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 12 timer siden:

Hejsa jeg har besøgt stedet i dag. En rigti fin pige, kraftig bygget med nogle ordlige bryster, fik en rigtig god betjæning det, lidt massage og der efter det sjove, som var til UG, da vi var  færdig, begyndte hun at sutte på den igen, super frækt. Kommer helt siger igen

Jeg besøgte denne dame i aftes og det er rigtig Kjeldsen hun har dejlige bryster og god tid til at snakke efterfølgende , jeg er kommet fast dette sted ved jenny det er ældre hus men pænt og rent derude det er sted man godt kan besøge meget diskret :) naree hun gør det godt God massage og godt sex og blow 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odder skrev, den ‎13‎-‎12‎-‎2019 at 09:23:

Jeg besøgte denne dame i aftes og det er rigtig Kjeldsen hun har dejlige bryster og god tid til at snakke efterfølgende , jeg er kommet fast dette sted ved jenny det er ældre hus men pænt og rent derude det er sted man godt kan besøge meget diskret :) naree hun gør det godt God massage og godt sex og blow 

Er det det røde eller hvide hus i Skarp S. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Gabel skrev, for 23 timer siden:

Hvidt. Nr 5

Hey er der to? Jeg kom i nr 8:-) i dec

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, den 9.1.2020 at 20:56:

Hey er der to? Jeg kom i nr 8:-) i dec

Jeps. Nr 8 er lige lukket igen. Der er nu kun hus nr 5 der er aktiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, den 12.12.2019 at 20:38:

Hejsa jeg har besøgt stedet i dag. En rigti fin pige, kraftig bygget med nogle ordlige bryster, fik en rigtig god betjæning det, lidt massage og der efter det sjove, som var til UG, da vi var  færdig, begyndte hun at sutte på den igen, super frækt. Kommer helt siger igen

Hvor var det henne? og hvad hed hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...