Hop til indhold
underdog40

Nabopigen Lilou (eller hvad hun nu hedder)

Recommended Posts

Guest Aandersen

Hun er autentisk, meget ung, uspoleret og helt nybegynder i branchen, så hvis man søger dette kan man ikke blive skuffet..

Hun er skinny, har de lækreste ungpige bryster og overrasker med dybe varierende tungekys. Hvad angår sexen overlader hun styringen og bidrager ikke meget, formentlig grundet manglende erfaring.

I min optik er gentagelsesfaren 99%

Del dette indlæg


Link til indlæg

er meget overrasket over der ikke er mere " run " på denne pige.

hun virker med fotos, som naboens uskyldige naturlige uspolerede naboens datter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Kender du hendes bookingliste? ;-)

Jeg har været der et par gange og må forbi  igen inden hun forlader Danmark. Hvis du er til det uskyldige unge look og en urutineret, men åben tilgang til sex er hun et must. 

 

Redigeret af Aandersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, for 1 time siden:

Kender du hendes bookingliste? ;-)

Jeg har været der et par gange og må forbi  igen inden hun forlader Danmark. Hvis du er til det uskyldige unge look og en urutineret, men åben tilgang til sex er hun et must. 

 

:)mente blot jeg havde forventet mere omtale, af netop denne pige her på eg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge denne søde unge pige - og jeg er helt enig med @Aandersen

Hun er meget ung og uerfaren med et par lækre struttende små ungpigebryster - den perfekte lolita-oplevelse.

Jeg oplevede også dybe tungekys - og selv om hun er meget uskyldig og forsigtig lykkedes det at opnå naturlig fugtighed :-)

Desværre tager hun hjem i morgen - men vender muligvis tilbage i Januar.

Jeg kommer helt sikkert igen, hvis hun vender tilbage i januar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...