Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Hvor stor en procentdel, tror du der besøger diverse piger også er medlem på Eroguide. Jeg tror kun det er ca. 15 % så det er ikke alle piget der bliver besøgt af folk herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kayano skrev, for 4 timer siden:

Hej

Hvor stor en procentdel, tror du der besøger diverse piger også er medlem på Eroguide. Jeg tror kun det er ca. 15 % så det er ikke alle piget der bliver besøgt af folk herfra. 

En meget stor andel af læserne herinde har ikke en profil og kan derfor ikke skrive på Eroguide. Jeg ved ikke, hvor stor den andel er, men vil skyde den til at være 80%. Desuden vil jeg tro, at langt de fleste, der regelmæssigt køber sex før eller siden vil støde på siden her. Så jeg vil vove den påstand, at andelen er højere end 15%. At de profilløse så  kan ses som noget snylteragtige typer, der gladeligt følger anbefalingerne og advarslerne, men aldrig selv bidrager til fællesskabet er kun beklageligt. 

Jeg har selv tit undret mig over, at nogle kvinder, der dukker op igen og igen på diverse sider aldrig bliver anmeldt. For siden de kommer igen, må man formode, at de har en solid kundekreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...