Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Hvor stor en procentdel, tror du der besøger diverse piger også er medlem på Eroguide. Jeg tror kun det er ca. 15 % så det er ikke alle piget der bliver besøgt af folk herfra. 

Skrevet
  • Author

Interessant vurdering ! Jeg har ingen anelse om de 15 pct. er bare i  nærheden af at være et godt skud -  men det kunne være interessant med en Gallup !

Skrevet
kayano skrev, for 4 timer siden:

Hej

Hvor stor en procentdel, tror du der besøger diverse piger også er medlem på Eroguide. Jeg tror kun det er ca. 15 % så det er ikke alle piget der bliver besøgt af folk herfra. 

En meget stor andel af læserne herinde har ikke en profil og kan derfor ikke skrive på Eroguide. Jeg ved ikke, hvor stor den andel er, men vil skyde den til at være 80%. Desuden vil jeg tro, at langt de fleste, der regelmæssigt køber sex før eller siden vil støde på siden her. Så jeg vil vove den påstand, at andelen er højere end 15%. At de profilløse så  kan ses som noget snylteragtige typer, der gladeligt følger anbefalingerne og advarslerne, men aldrig selv bidrager til fællesskabet er kun beklageligt. 

Jeg har selv tit undret mig over, at nogle kvinder, der dukker op igen og igen på diverse sider aldrig bliver anmeldt. For siden de kommer igen, må man formode, at de har en solid kundekreds.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.