Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/223128
bliver sku nødtil at komme med endnu en god anmeldelse af Nadia. 
Det kan godt være Arden ligger lidt udenfor lov og ret. Men det er hele køre turen værd, og mere til. 
hun er så sød og imøde kommende og så har hun en mega lækker krop. 
samt dejlig og intenst sex. 
Skrev til hende igår kl 21 om hun kunne idag allerede kl 8.00. Ingen problem og det er endag udenfor hendes åbningstid. 
 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isenvad skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/223128
bliver sku nødtil at komme med endnu en god anmeldelse af Nadia. 
Det kan godt være Arden ligger lidt udenfor lov og ret. Men det er hele køre turen værd, og mere til. 
hun er så sød og imøde kommende og så har hun en mega lækker krop. 
samt dejlig og intenst sex. 
Skrev til hende igår kl 21 om hun kunne idag allerede kl 8.00. Ingen problem og det er endag udenfor hendes åbningstid. 
 

Enig, hun er simpelthen en af de bedste og smukkeste i branchen, og meget vigtigt også, du får hvad du aftaler/betaler for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende fra det hedengangne Privat Diskret så findes det ikke bedre på dansk, det var et godt koncept.

Nadia er sød, smilende og intens af være sammen med, helt enig med Isenvad og Livsnyder 69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Nu har jeg efterhånden set rigtig mange gode anmeldelser af Nadia, så da jeg alligevel var i Nordjylland, måtte jeg da lige tjekke om hun er lige så dejlig som I siger.

Jeg ringede til hende da jeg var færdig med det ærinde jeg ellers havde, og heldigvis lykkedes det at få en tid meget kort tid efter, dog kunne det kun blive til 15 min i kalenderen, men jeg slog til med det samme :)

Lad mig bare sige det med det samme, jeg blev ikke skuffet :D

Hun er godt nok en smuk pige med nogle fantastiske naturlige bryster, og dejlig nem at tale med. Sexen var dejlig, nu var det jo kun 15min så hurtigt overstået ;) men jeg skal helt sikkert forbi igen en anden gang hvor det kan blive til lidt længere tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hold nu op, hun er total penge parlyseret og gør og siger kun hvad der giver flest penge. Hun har tidligere været i Bording og også her gjorde hun kun hvad der gav flest penge.

Se tidligere streng her som hun hurtigt fik lukket ved at kontakte administratorerne. I ligner sgu' en flok hundehoveder på knæ

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, 1 time siden:

Hold nu op, hun er total penge parlyseret og gør og siger kun hvad der giver flest penge. Hun har tidligere været i Bording og også her gjorde hun kun hvad der gav flest penge.

Se tidligere streng her som hun hurtigt fik lukket ved at kontakte administratorerne. I ligner sgu' en flok hundehoveder på knæ

 

Du fik nok ikke nogen julegave iår. Med det humør du har på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne
Gaffer skrev, for 19 timer siden:

Hold nu op, hun er total penge parlyseret og gør og siger kun hvad der giver flest penge. Hun har tidligere været i Bording og også her gjorde hun kun hvad der gav flest penge.

Se tidligere streng her som hun hurtigt fik lukket ved at kontakte administratorerne. I ligner sgu' en flok hundehoveder på knæ

 

Nu skal man som kunde, jo være en anelse naiv, hvis man ikke ved at de her piger gør det for pengenes skyld :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nok desværre lidt enig med Gaffer (ikk guffer :( ) 

hun er en smuk kvinde men tar ikke et bøsøg til. (Har nævnt det før) hun er rar, kvidrer som en der er ved at smøre madpakke - helt uden intimitet osv. Og ja - de søde GP ere gør det naturligvis for pengenes skyld. Men der er jo stor forskel for de samme penge - Så jeg stiler højere for at gå total oplevelse .... og ikke kun en madpakke .... hun gør nok det hun skal og for mig ikke en disse mere ...

så er i til dyb GFE så er det nok ikke hende jeg ville besøge ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 23 minutter siden:

Er nok desværre lidt enig med Gaffer (ikk guffer :( ) 

hun er en smuk kvinde men tar ikke et bøsøg til. (Har nævnt det før) hun er rar, kvidrer som en der er ved at smøre madpakke - helt uden intimitet osv. Og ja - de søde GP ere gør det naturligvis for pengenes skyld. Men der er jo stor forskel for de samme penge - Så jeg stiler højere for at gå total oplevelse .... og ikke kun en madpakke .... hun gør nok det hun skal og for mig ikke en disse mere ...

så er i til dyb GFE så er det nok ikke hende jeg ville besøge ;) 

Må jeg spørge hvem du så ville besøge ? 
dansk under 30 år 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isenvad skrev, for 23 timer siden:

Må jeg spørge hvem du så ville besøge ? 
dansk under 30 år 

Nu har jeg ikke specielt præference til at hun skal være dansk - slet ikke faktisk. Ej heller hvor i landet du tænker på men vil du ha fif til gode GFE så bare sig til :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 46 minutter siden:

Nu har jeg ikke specielt præference til at hun skal være dansk - slet ikke faktisk. Ej heller hvor i landet du tænker på men vil du ha fif til gode GFE så bare sig til :) 

Vil meget gerne have fif. 
 

krav. Jylland eller Fyn. 
hvem er der af udlændinge, der er noget værd 

og hvem er der af danskere. 
 

krav. Under 30. Slanke og gerne med mulighed for lak/læder tøj og meget gerne støvler. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke en ide at starte en ny tråd? Denne tråd omhandler anmeldelse af Nadia. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nytår til jer alle :)
 

Vi mænd lader os jo ofte blænde af skønhed og gode bryster med videre. Nadia er bestemt et besøg værd. Dejlig som pokker, men som andre skriver, så får man præcis det man betaler for og intet mere. Men kan man også forlange det? Jeg ved det ikke. 
 

Hun er høflig, fræk, dejlig og meget snaksalig og man får lettet sit tryk professionelt. 
Jeg kunne personligt godt savne lidt mere nærvær, da sexen godt kan virke rutinepræget og noget der blot skal overstås. Det var en ok oplevelse , men jeg er ikke en af dem, der kommer igen. Det handler vel også om at have en fælles kemi. Den kan man ikke have med alle. 
 

så lad jagten fortsætte. . B)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nadiaprivat
Gaffer skrev, den 29/12/2019 at 22:36:

Hold nu op, hun er total penge parlyseret og gør og siger kun hvad der giver flest penge. Hun har tidligere været i Bording og også her gjorde hun kun hvad der gav flest penge.

Se tidligere streng her som hun hurtigt fik lukket ved at kontakte administratorerne. I ligner sgu' en flok hundehoveder på knæ

 

Hør her, den tråd blev lukket af ham der selv havde starten den, fordi han ikke kunne klare den modstand han fik og den opbakning jeg fik. Få styr på din fakta, inden du kæfter op om din egen fantasi. Klovn. 

Jeg nyder mit arbejde, og det er er et arbejde, havde du ikke betalt, så havde du ikke fået en skid. Det er aftalen, der bliver indgået. 

Læs en ordbog, så du forstår hvad begrebet prostitution betyder. :-) 

Til alle jer andre, tak for de søde ord, I er altid velkomne hos mig. ❤️

Redigeret af Nadiaprivat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...