MrDanes 36 Skrevet 3. December, 2019 https://annoncelight.dk/showad/287842 erfarringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 5. December, 2019 Hun er desværre fake. Jeg blev lokket af billederne fra nettet. Lavede en aftale og mødte op til tiden i Skt J En mørk pige åbnede døren og jeg kom indenfor. Gik ind i et rum. Jeg spurgte efter pigen på billedet. Den falske pige sagde at det var hende. Jeg bad om at gå. Hun ligner SLET ikke. Billederne er 9/10 Pigen irl er 2/10 Jeg tog til Sassy i stedet for. Super god oplevelse der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 6. December, 2019 Doktor Sugardaddy skrev, for 19 timer siden: Hun er desværre fake. Jeg blev lokket af billederne fra nettet. Lavede en aftale og mødte op til tiden i Skt J En mørk pige åbnede døren og jeg kom indenfor. Gik ind i et rum. Jeg spurgte efter pigen på billedet. Den falske pige sagde at det var hende. Jeg bad om at gå. Hun ligner SLET ikke. Billederne er 9/10 Pigen irl er 2/10 Jeg tog til Sassy i stedet for. Super god oplevelse der Kan du beskrive pigen der åbnede....højde, vægt, figur.....bare sådan ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg