Hop til indhold
BabyHair

Rafaela i Aalborg - Uforglemmelig!

Recommended Posts

Hej alle! Efter alle de mange gode anmeldelser af Rafaela, besluttede jeg mig for at tage en tur forbi hende i dag. Og jeg kan kun synge i kor! Hun er fantastisk og ser lige så sindssygt godt ud i virkeligheden som på billederne! Og de tan lines er jo helt vildt sexede :D

https://annoncelight.dk/showad/279334

Lige fra jeg ankom til stedet til jeg gik igen, var hun behagelig og rar. Jeg har ikke selv været ved mange GP’er gennem tidens løb, og jeg har ikke haft sex i et godt stykke tid, så jeg var både nervøs og rusten. Men hun var fantastisk god at få mig til at slappe af, utroligt serviceminded og snaksaglig, dertil talte hun også fint engelsk. 

Forspil og sex var også helt perfekt, vil ikke gå i detaljer, men lad mig bare sige det sådan her, hun ved virkelig hvad hun laver ;) Og så var hun virkelig glad for en god slikketur :D ;) 

Hun var også meget glad for mit hår, derfor mit navn :D

Kan kun anbefale et besøg ved hende, fantastisk kvinde! Håber inderligt at hun tager på visit i DK næste år!

Redigeret af BabyHair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg tager en tur i morgen.

 

Hvor i Aalborg holder hun til? Ønsker ikke den præcise adresse, men blot at få oplyst hvilket område.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrianF skrev, for 26 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. Jeg tager en tur i morgen.

 

Hvor i Aalborg holder hun til? Ønsker ikke den præcise adresse, men blot at få oplyst hvilket område.

Ved ikke hvor meget man må røbe, men tæt på centrum. God fornøjelse! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BabyHair skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke hvor meget man må røbe, men tæt på centrum. God fornøjelse! :)

I det nye boligbyggeri ved værftet :) 

var der idag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 7 timer siden:

I det nye boligbyggeri ved værftet :) 

var der idag :D

Vidste ikke hvor præcis man måtte være, i forhold til forummets regler og hvad hun selv vil røbe :P Men tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrianF skrev, den 4.12.2019 at 21:59:

Tak for anmeldelsen. Jeg tager en tur i morgen.

 

Hvor i Aalborg holder hun til? Ønsker ikke den præcise adresse, men blot at få oplyst hvilket område.

Jeg havde en god tur. Det lyder lidt mærkeligt det her. Men jeg kom til at kigge på hendes arme og hænder, hvor hun virkelig ser slidt/gammel ud.

 

Til gengæld en helt fantastisk god røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Balleby
BrianF skrev, for 4 timer siden:

Jeg havde en god tur. Det lyder lidt mærkeligt det her. Men jeg kom til at kigge på hendes arme og hænder, hvor hun virkelig ser slidt/gammel ud.

 

Til gengæld en helt fantastisk god røv.

Har også besøgt hende - Og hun er formidabel ..... Men bemærkede også det du siger .... Hun ER ældre end hun siger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lod jeg slet ikke mærke til, hun er ellers ærlig i hendes annonce, så jeg ser ikke nogen grund til at mistro hendes alder. Det var noget andet hvis hun skrev at hun var 18 år gammel, men det gør hun jo ikke :)

Redigeret af BabyHair

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrianF skrev, den 28.3.2020 at 14:30:

Jeg havde en god tur. Det lyder lidt mærkeligt det her. Men jeg kom til at kigge på hendes arme og hænder, hvor hun virkelig ser slidt/gammel ud.

 

Til gengæld en helt fantastisk god røv.

Jeg har besøgt Rafaela et par gange og  hun er en af de smukkeste og sexy piger jeg nogensinde har været sammen med, 
og jeg synes at din kommentar er meget underlig fordi hun arbejder ikke mere og det er længe siden hun har været i Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonytony skrev, den 31.3.2020 at 17:39:

 

Er du sikker på at hun er holdt ? Altså at det ikke bare er p.g.a. den nuværende krise ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 20 timer siden:

Er du sikker på at hun er holdt ? Altså at det ikke bare er p.g.a. den nuværende krise ?  

Hun er ikke holdt, hun er i Esbjerg og tager ikke imod klienter 

snakkede med hende igår 

hun fortalte at der var nogen som gerne ville mødes med hende, helt ærlig er folk bindegale

rafaela er meget stresset over at folk er så hensynsløse :evil:

mvh bull1958

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrianF skrev, den 28.3.2020 at 14:30:

Jeg havde en god tur. Det lyder lidt mærkeligt det her. Men jeg kom til at kigge på hendes arme og hænder, hvor hun virkelig ser slidt/gammel ud.

 

Til gengæld en helt fantastisk god røv.

Jeg kan se, at hun nu er tilbage i Danmark.

Håber virkelig hun kommer til Aalborg og at hun har lige så stramme baller som sidst jeg legede med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonytony skrev, den 31.3.2020 at 17:39:

Jeg har besøgt Rafaela et par gange og  hun er en af de smukkeste og sexy piger jeg nogensinde har været sammen med, 
og jeg synes at din kommentar er meget underlig fordi hun arbejder ikke mere og det er længe siden hun har været i Aalborg.

At hun ikke arbejder mere passer da vist ikke helt : https://annoncelight.dk/showad/291482

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, den 4.4.2020 at 09:39:

Hun er ikke holdt, hun er i Esbjerg og tager ikke imod klienter 

snakkede med hende igår 

hun fortalte at der var nogen som gerne ville mødes med hende, helt ærlig er folk bindegale

rafaela er meget stresset over at folk er så hensynsløse :evil:

mvh bull1958

Men hun tager da imod klienter nu ;-)  https://annoncelight.dk/showad/291482

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Men hun tager da imod klienter nu ;-)  https://annoncelight.dk/showad/291482

Ja det er rigtig

har været ved hende 2 gange 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrianF skrev, den 16.11.2021 at 20:47:

Jeg kan se, at hun nu er tilbage i Danmark.

Håber virkelig hun kommer til Aalborg og at hun har lige så stramme baller som sidst jeg legede med dem.

Så fik jeg besøgt hende igen.

Hun kan stadig varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...