Hop til indhold
Isenvad

ultimativ dansk skønhed i Kolding. NEJ

Recommended Posts

Nu det svært at se på en kvinde om hun er 29 eller 35....

Men hun skriver da sms på dansk? 

Hun havde ikke tid da jeg spurgte.. 

Hun må have blevet pisse sur at du gik igen pga hun ingen støvler havde på?:wacko:

Redigeret af gentleman83

Del dette indlæg


Link til indlæg
gentleman83 skrev, for 2 minutter siden:

Nu det svært at se på en kvinde om hun er 29 eller 35....

Men hun skriver da sms på dansk? 

Hun havde ikke tid da jeg spurgte.. 

Hun må have blevet pisse sur at du hik igen pga hun ingen støvler havde på?:wacko:

Det er ikke hende der skriver sms'er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gentleman83 skrev, for 11 minutter siden:

Nu det svært at se på en kvinde om hun er 29 eller 35....

Men hun skriver da sms på dansk? 

Hun havde ikke tid da jeg spurgte.. 

Hun må have blevet pisse sur at du gik igen pga hun ingen støvler havde på?:wacko:

Ja det kan du have ret i. Hun kunne også godt være 40. Hun er ihvertfald ældre end 29 
 

jeg tror heller ikke det er hende der skriver  hvis det er  så har de ihvertfald et eller andet com program der er temmelig god til det  

nej hun var faktisk vældig sød. Der var ingen sure miner da jeg gik. 

Redigeret af Isenvad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isenvad skrev, for 3 minutter siden:

Ja det kan du have ret i. Hun kunne også godt være 40. Hun er ihvertfald ældre end 29 
 

jeg tror heller ikke det er hende der skriver  hvis det er  så har de ihvertfald et eller andet com program der er temmelig god til det  

nej hun var faktisk vældig sød. Der var ingen sure miner da jeg gik. 

Ok det var godt hun ikke blev sur... selvom du sikkert havde booket en del af hendes tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gentleman83 skrev, for 7 timer siden:

Som en alfons?

Yes, probably a pimp or a ”helper” who takes care of the sms-converstions and he or she forgot to saddle the horse for @Isenvad so that's probably why the boots were missing.

brgds

Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også været 29 år i nogle år nu, men 40 år er hun altså ikke. Besøgte hende et par gange da hun tidligere holdt til i Odense. Dejlig oplevelse, men havde heller ikke spurgt efter støvler.

mener at det er en Dansker som lejer lejlighed ud til pigerne for en fast pris, incl. besvarelser af aftaler. Så alt hvad de knalder sig til derudover, er deres egne penge. Så det er ikke en pimp i den forstand som jeg forstår ordet pimp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Hun har også været 29 år i nogle år nu, men 40 år er hun altså ikke. Besøgte hende et par gange da hun tidligere holdt til i Odense. Dejlig oplevelse, men havde heller ikke spurgt efter støvler.

mener at det er en Dansker som lejer lejlighed ud til pigerne for en fast pris, incl. besvarelser af aftaler. Så alt hvad de knalder sig til derudover, er deres egne penge. Så det er ikke en pimp i den forstand som jeg forstår ordet pimp.

Så hun er altså ikke dansk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Jeg har også besøgt hende for noget tid siden i Kolding, og nej hun er bestemt ikke dansk

Jeg var dum nok til ikke at gå igen, det var en håbløs kluntet omgang sex, som man bestemt kan få meget bedre mange andre steder.

Så mit råd er at finde en anden. Falsk reklame, vedr. både alder, nationalitet og så har billederne også været en tur igennem maskinen. og ja der sidder helt tydeligt en pimp og besvarer sms.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gentleman83 skrev, 1 time siden:

Så hun er altså ikke dansk? 

Det kan jeg ikke huske, det er vel 1.5 år siden jeg har besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 27 minutter siden:

Det kan jeg ikke huske, det er vel 1.5 år siden jeg har besøgt hende

Hun betegner sig som ''dansktalende'', så mon ikke der er en udenlandsk oprindelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, for 18 minutter siden:

Hun betegner sig som ''dansktalende'', så mon ikke der er en udenlandsk oprindelse

Og i overskriften står der dansk og ikke dansktalende. Trist for de mænd der ønsker at møde en dansk kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Dansk talende er sgu også en tilsnigelse, hendes dansk rækker ikke meget længere end "hej" og "okay"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Manden DK
  1. Hejsa herinde

Har før beskrevet det, hun er ikke dansk, hun kommer enten fra Litauen eller Letland, det er en alfons som skriver og booker tider, hun er ca. 45 år har snakket med hende og prøvet et par gange, hun har opholdt sig her i landet i flere år og det er jo for at tjene ekstra penge og ikke andet, hun drikker også som mange piger gør for at det hele går lidt lettere og er til at holde ud  

Redigeret af Manden DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden DK skrev, for 6 timer siden:
  1. Hejsa herinde

Har før beskrevet det, hun er ikke dansk, hun kommer enten fra Litauen eller Letland, det er en alfons som skriver og booker tider, hun er ca. 45 år har snakket med hende og prøvet et par gange, hun har opholdt sig her i landet i flere år og det er jo for at tjene ekstra penge og ikke andet, hun drikker også som mange piger gør for at det hele går lidt lettere og er til at holde ud  

Har du aldrig prøvet noget positivt

BF56E985-B098-4F57-BF0E-C8AE51E40124.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 4.12.2019 at 08:58:

Hun har også været 29 år i nogle år nu, men 40 år er hun altså ikke. Besøgte hende et par gange da hun tidligere holdt til i Odense. Dejlig oplevelse, men havde heller ikke spurgt efter støvler.

mener at det er en Dansker som lejer lejlighed ud til pigerne for en fast pris, incl. besvarelser af aftaler. Så alt hvad de knalder sig til derudover, er deres egne penge. Så det er ikke en pimp i den forstand som jeg forstår ordet pimp.

Nu skal vi ikke starte en bitch fight vel.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Manden DK
Mr1time skrev, for 16 timer siden:

Har du aldrig prøvet noget positivt

BF56E985-B098-4F57-BF0E-C8AE51E40124.png

Jo det har jeg men fortæller blåt om nogle oplevelser og ikke andet :-), kunne fortæller meget mere men det er lige som folk ikke gider at skrive nogen indlæg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...