Hop til indhold
monne

Thai Massage - Bodyfullness Center

Recommended Posts

Jeg har været 4 gang. Hvis man vil have massage i toppen, så man må besøge sted. Du skal beholde din underbukser på, døren er åben under massage. Ingen ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, 1 time siden:

Jeg har været 4 gang. Hvis man vil have massage i toppen, så man må besøge sted. Du skal beholde din underbukser på, døren er åben under massage. Ingen ekstra.

har spurgt dem. må godt ligge nøgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, 1 time siden:

har spurgt dem. må godt ligge nøgen

Jeg forstår ikke helt formålet med at ligge nøgen, hvis der ikke er mulighed for ekstra, men måske du kan forklare det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 7 timer siden:

Jeg forstår ikke helt formålet med at ligge nøgen, hvis der ikke er mulighed for ekstra, men måske du kan forklare det?

vi er forskellige, jeg nyder det meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Ronaldo skrev, for 15 timer siden:

Jeg forstår ikke helt formålet med at ligge nøgen, hvis der ikke er mulighed for ekstra, men måske du kan forklare det?

Jeg må indrømme, at jeg ikke har lyst til at spørge om det de "pæne steder", men kan absolut bedst lide at ligge uden, da det bare er befriende og dejligt selvom der ikke følger ekstra med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, den 4.12.2019 at 23:21:

Jeg forstår ikke helt formålet med at ligge nøgen, hvis der ikke er mulighed for ekstra, men måske du kan forklare det?

Når jeg har haft seriøse problemer med ryggen og valgt en prof massør har hun altid masseret eller trykket på ballerne. Der ligger et håndklæde over, som hun så flytter fra det område der skal behandles. Der er ikke noget hokus pokus i det. De holder også et stort håndklæde op når du vender dig -  så der er ikke gnisten af noget erotisk over behandlingsmassage.

Gråzonen ses tit i Thaiklinikker - hvor der er steder de "kun" tilbyder massage, og kan ha svært ved at overbevise kunderne om, at det er det de gør! 

Mest fordi nogen klinikker gerne vil fremstå som de tilbyder massage OG ikke andet, men så skrider det alligevel sommetider - og nogen får tilbudt ekstra.

Tip : Er pigen på deres foto mere eller mindre afklædt - eller der ses en køkkenrulle, kan man roligt regne med der er tilkøb. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, den 4.12.2019 at 23:21:

Jeg forstår ikke helt formålet med at ligge nøgen, hvis der ikke er mulighed for ekstra, men måske du kan forklare det?

Ellers kan de ikke massere musklerne i ballerne ordentligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Åh mand dette meget gode sted for dem, der søger massagecenter og massaje er godt for dit helbred.

Redigeret af Betty91
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...