Hop til indhold
ElToro

Angela Tantrahuset i Kolding

Recommended Posts

Jeg har gennem længere tid været lurer her på Eroguide. Har med stor interesse læst jeres anmeldelser.

Sidste Onsdag var jeg rundt i det jyske på kundebesøg. Jeg havde brugt mandag og tirsdag til at planlægge mine besøg om samtidig planlagt at jeg skulle forkæles lidt ;-).

Jeg er ikke til de helt unge og supertynde piger, synes at de ofte kun er der for hurtige penge og lægger ikke meget i besøget.

Jeg fandt http://www.tantrahuset.dk/plugins/sgall ... iew.27.1.1 og besluttede at det måtte jeg prøv.

Det blev onsdag og var godt liderlig hele formiddagen. Jeg fandt stedet og der kan man parkere godt og diskret. Blev godt modtaget og ventede i venteværelset et par minutter, hvorefter jeg blev ført ind i "Arbejdsværelset" her blev jeg mødt af den dejligst danske quinde, lækre former, klædt i en læderlårkort, selvsiddende strømper, høje stiletter, smuk BH med en lille jakke over. Angela have den mest perfekt makeup og utrolig frække og velplejede negle.. Jeg havde bestilt en halv time. Jeg stod ved siden af sengen, hvor hun kom hen imod mig og stående begyndte at lege med lille Toro som hurtigt blev begejstret for den lækre behandling.. Hun rullede gummiet på med munden og begyndte at give mig et blowjob, hun suttede og slikke og legede med hånden og læber på min hårde pik imens jeg så på de frækkeste øjne.. jeg måtte stoppe det var lige ved at blive for meget.. Op i sengen og fik en gang i missionæren.. lækkert at knalde hende, se hendes frække negle lege med hendes perfekte naturlige bryster, lækre frække lyde og dirty talk (uden at være for kunstigt.) Sluttede af med en doggy og kunne se hendes frække ansigt i spejlet imens.. fuck så gik kanonen af.. bestemt et besøg værd og jeg kommer helt sikkert igen.. Sød venlig og de frækkeste former..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...