Hop til indhold
Onslow

Tøsebold, en skuffelse igen igen

Recommended Posts

Havde "fornøjelsen" af at se kampen i en pause på arbejdet.

Magen til manglende engagement, færdigheder og indsats er sjældent set, ejheller fra trænerside.

Det var, som om stort set hele startopstillingen - Toft havde været i byen i går aftes, og hvor var plan B?

Når spillere ikke præsterer i løbet af det første kvarter, så skal de pilles ud, ellers ender det, som det gjorde mod et middelmådigt hold som det tyske.

Smukke Trine Østergaard satte stort set ikke en fod rigtigt, alligevel blev hun på banen, selv om der var en måske endnu smukkere og fuldgod erstatning i form af Simone Bøhme på bænken.

Ved nogen, om der skal spilles placeringskampe, for så får de måske en chance for at nuppe en sejr mod Congo?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle - uanset evner er verdens bedste landstrænere!!

Prøv nu at se lidt positivt på tingene

Nu kommer de tilbage med kampgejst

De kan stadig selv afgøre tingene

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananrepu9 skrev, for 10 minutter siden:

Alle - uanset evner er verdens bedste landstrænere!!

Prøv nu at se lidt positivt på tingene

Nu kommer de tilbage med kampgejst

De kan stadig selv afgøre tingene

Jeg forsøger efter bedste evne at være positiv, men du må da indrømme, at den hidtidige indsats har været hovedrystende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

En forudsætning for at spille håndbold er at man kan gribe og holde fast i bolden, håndboldpigerne har udtalt de ikke længere vil spille med harpiks på bolden, det er måske årsagen til de mange tekniske fejl, men om der er klister på bolden eller ej, det er jo ens for begge hold. Det har også været fremme i medierne at de er meget klimabevidste og går op i hvad de spiser, men hvordan er de egentlig kommet til Japan?, der er langt til Japan så jeg går ud fra de har taget flyveren.Nå tilbage til det sportslige, de næste par kampe bliver knald eller fald, kommer de ikke videre bliver det endnu en fiasko og landstræneren har da også sat sig selv kniven for struben og siger han stopper hvis det ikke lykkes. Den tidligere landsholdspiller i herrehåndbold Joacim Boldsen sagde engang, kvindehåndbold er for dem der ikke har forstand på håndbold, hvis vi spillede mod dem ville vi vinde med 70- 0. Selv gider jeg ikke længere se på nogle piger der render rundt og kaster med en bold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
underdog40 skrev, for 7 timer siden:

De var bedre dengang de var lesbiske :-o

Er de ikke stadig det? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den ‎03‎-‎12‎-‎2019 at 18:43:

Jeg forsøger efter bedste evne at være positiv, men du må da indrømme, at den hidtidige indsats har været hovedrystende.

Du mener stadig, at du er mesteren til at sætte holdet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 4/12/2019 at 09:47:

Der var engang en landstræner - husker ikke hvem - der utalte at livet var for kort til kvinde håndbold.

Ole Eliasen hedder manden bag citatet. Han var dog ikke landstræner, men klubtræner (mener det var i Aarhus KFUM). Han blev træner for kvindelandsholdet 5 år senere :-)

Redigeret af HammerAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hugolm skrev, for 18 timer siden:

Så er der vist en der skylder en undskyldning?

Hvis det er mig, du mener, så hus forbi.

Da jeg skrev indlægget, havde pigerne leveret en indsats, hvor de hverken kunne gribe bolden eller ramme en holdkammerat på 2 meters afstand, ejheller score når de var fri for mål.

Jeg så kampen mod Brasilien, og her løftede de niveauet, i hvert fald i det sidste kvarter, så indsatsen var godkendt, selv om det uden en suveræn Sandra Toft nok var gået anderledes.

Frankrigskampen forhindrede arbejdet mig i at se, så her ved jeg ikke andet, end hvad der står på nettet.

Men summa summarum, de er videre, og det er jeg glad for, for holdet trænger i den grad til nogle succesoplevelser, for der er vel ingen, der er i tvivl om, at pigerne hver for sig er fremragende boldspillere, det har bare knebet med at få det til at gå op i en højere enhed.

Måske er Klaus Bruun effekten ved at slå igennem, jeg håber det.

Nu kommer der så igen en lakmusprøve i morgen mod Norge, håber at pigerne kan forsætte den opadgående formkurve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananrepu9 skrev, for 11 timer siden:

Du mener stadig, at du er mesteren til at sætte holdet?

Er du bare en kedelig personage, eller har du andet at byde ind med?

Jeg har aldrig påstået, at jeg ville være bedre til at sætte holdet, men det fratager mig vel ikke retten til at påpege, hvad jeg i kampen mod Tyskland opfattede som manglende konsekvens og handlekraft hos træneren.

At han så i de 2 seneste kampe på mesterlig vis har sat holdet op rent taktisk efter modstanderne, skal han kun have kredit for, fremragende trænerarbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Ja pigerne rejste sig efter en dårlig start og er nu i mellemrunden, men den dårlige start betyder at de kun tager et point med over i mellemrunden, og er næst dårligst blandt gruppens 6 hold, så der bliver i den grad brug for gode præstationer nu hvor de formodentlig stærkeste nationer som Norge og Holland venter. Der står også OL billetter på spil, det er vigtigt at slutte i top 7 da nummer 2- 7 er sikker på en plads i OL kvalifikationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

og gudskelov det week-end - så man kan se kampen mod Norge i morgen.

lidt øv det foregår i Japan, og kampene spilles live ca middag i dk, hvor de fleste er på job.

går man ikke så meget op i håndbold, kan man blot nyde de unge flotte piger.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 timer siden:

Er du bare en kedelig personage, eller har du andet at byde ind med?

Jeg har aldrig påstået, at jeg ville være bedre til at sætte holdet, men det fratager mig vel ikke retten til at påpege, hvad jeg i kampen mod Tyskland opfattede som manglende konsekvens og handlekraft hos træneren.

At han så i de 2 seneste kampe på mesterlig vis har sat holdet op rent taktisk efter modstanderne, skal han kun have kredit for, fremragende trænerarbejde.

GGGGGG

Du byder da KUN ind med negativitet

Du er da godt nok ømskindet, hav det godt - trods alt!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananrepu9 skrev, for 6 timer siden:

GGGGGG

Du byder da KUN ind med negativitet

Du er da godt nok ømskindet, hav det godt - trods alt!!!!!

Jamen så fik vi da fastslået, at du heller ikke kan lide min hest. :D

Men lad mig tilstå, at det ikke kommer til at forstyrre min nattesøvn!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 15 timer siden:

Jamen så fik vi da fastslået, at du heller ikke kan lide min hest. :D

Men lad mig tilstå, at det ikke kommer til at forstyrre min nattesøvn!

TAK :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...