Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen.

Her er lige en kedelig oplevelse. Jeg sad i søndags og tænkte at den skulle have en på opleveren, men men men, fandt en annonce som lyd frisk https://annoncelight.dk/showad/286346 Men det skulle vise sig at være langt derfra. Pigen var nu meget sød, men hun havde meget travlt med at betjene sin telefon. Den var meget aktiv, og hver gang den sagde noget, henlod hun sin opmærksomhed til den. Hun fik en besked mens jeg var igang med at tage hende bagfra, og kort tid efter ville hun skifte stilling, så hun lige kunne tjekke sin telefon. Hun kigger i den, og undskylder at hun lige må gå 1 minut. Så kunne jeg bare ligge der. Overvejede faktisk bare at smutte. Men så igen, jeg havde betalt for en service. Hun kommer tilbage efter lidt tid, og må arbejde hårdt på at min lyst skal komme tilbage, så hun ender med at give den en gang svensk og pludselig lykkes det. Men jeg kommer ikke der igen.  Der var ikke meget Slutty over hende. 

Redigeret af Mikker23

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikker23 skrev, for 2 timer siden:

Hej allesammen.

Her er lige en kedelig oplevelse. Jeg sad i søndags og tænkte at den skulle have en på opleveren, men men men, fandt en annonce som lyd frisk https://annoncelight.dk/showad/286346 Men det skulle vise sig at være langt derfra. Pigen var nu meget sød, men hun havde meget travlt med at betjene sin telefon. Den var meget aktiv, og hver gang den sagde noget, henlod hun sin opmærksomhed til den. Hun fik en besked mens jeg var igang med at tage hende bagfra, og kort tid efter ville hun skifte stilling, så hun lige kunne tjekke sin telefon. Hun kigger i den, og undskylder at hun lige må gå 1 minut. Så kunne jeg bare ligge der. Overvejede faktisk bare at smutte. Men så igen, jeg havde betalt for en service. Hun kommer tilbage efter lidt tid, og må arbejde hårdt på at min lyst skal komme tilbage, så hun ender med at give den en gang svensk og pludselig lykkes det. Men jeg kommer ikke der igen.  Der var ikke meget Slutty over hende. 

Det er sgu da Slutty at behandle dig sådan....godt med en advarsel her....tak for info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm Det lyder mærkeligt . Er du sikker på det var Sabrina.

Hun er en af de absolut dejligste og sutter som en drøm, hun er den eneste , hvor jeg er kommet 2 gange på 45 min.

Et tjek. Slugte hun din mandom til roden hver gang? hvis ikke har det ikke været Sabrina

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Sabrina 2 gange. Topservice hvergang. Ikke noget med Tlfkik.

Tværtimod knaldede hun mig så fuglene sang,

Men kemi er jo noget svært noget....

Men jeg tror mere at det var en anden du har mødt, hende på billed 2 er Sabrina

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror heller ikke på at det er Sabrina du har besøgt, men hendes veninde som også er på stedet. 
har selv været udsat for det samme. 
Som @Bamsen skriver, tror jeg ikke på at hun tog dig til roden, samt snavede dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil det sige det ikke er den "rigtige" Sabrina på annoncen ?
Har den "rigtige" så en annonce for tiden?
Havde glædet mig til i morgen.

Faneme træls med alt det fup og fidus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, for 32 minutter siden:

de er to på adressen

Så er det svært af vide hvem man rammer? :O 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre.

Det er 100% sikkert at det er Sabrina.

Hun er fantatisk sød og

Er den absolut bedste til at Give megafransk og med det mener jeg fuldstændig og DYBT DYBT

Jeg er ikke helt stolt af det men fik udlevet en fantasi Nemlig total og vildt facefucking af den skønne Sabrina, og skød min ladning ned i hendes hals.

Det var vildt frækt, og selvom jeg fik stammet et undskyld, kiggede hun bare på mig med et grin og sagde  SEX

Hvilket betød at hun gled ned til lillebamsen og fik ham ved et mirakel kampklar igen.

Derefter blev jeg nærmest voldtaget, og jeg tror hun kom , det sitrede voldsomt i hende, hun kravlede af og lagde sig med røven i vejret og sagde COM Baby

Hun fik så hatten passede og det meget sjældne skete at lillebamsen fyrede den af igen 

Jeg har skrevet til hende igen og jeg skal møde hende igen når hun kommer tilbage efter nytår

Til info  er det Økobabser og økoblow og tilbyder også Græsk

Så pacer , print billedet ud tag ned og besøg Sabrina, du er ikke i tvivl om det er hende, Hun er bare pænere i virkeligheden,

Er det hende du møder er jeg sikker på du får en tur du sent glemmer, Hun er meget aktiv og har en dejlig slank krop og store bløde babser

Se at kom af sted . Og anmeld hende så bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pacer . Lige lidt mere, et godt råd jeg fik fra en anden bror herinde. spørg Sabrina om ikke hun lige vil med i bad inden

Så for du en grundig vask, hvilket betyder at der bliver slikket ekstra meget også omkring bagindgangen....Tænk over det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 14 timer siden:

Hej Pacer . Lige lidt mere, et godt råd jeg fik fra en anden bror herinde. spørg Sabrina om ikke hun lige vil med i bad inden

Så for du en grundig vask, hvilket betyder at der bliver slikket ekstra meget også omkring bagindgangen....Tænk over det

Jeg ramte desværre noget sygdom så dagens plan er udskudt til i alt fald næste uge.

Et bad med Sabrina må være på programmet, det er lige sådan noget jeg drømmer om,

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 5.12.2019 at 15:14:

Jeg ramte desværre noget sygdom så dagens plan er udskudt til i alt fald næste uge.

Et bad med Sabrina må være på programmet, det er lige sådan noget jeg drømmer om,

Hej Pacer.

Se så at komme afsted. Inden den skønne Sabrina tager  hjem på Juleferie. Du vil ikke fortryde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 42 minutter siden:

Hej Pacer.

Se så at komme afsted. Inden den skønne Sabrina tager  hjem på Juleferie. Du vil ikke fortryde det.

Med influenza i kroppen må det nok vente lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 1 minut siden:

Med influenza i kroppen må det nok vente lidt

Ha Pacer. Den bedste kur mod influenza, er Sabrina. Hun vil suge dig fuldstændig tør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hyler med de andre ulve :-) Har faktisk ikke noget nyt at fortælle, men tilslutter mig at hun er pænere end billederne, stor bagdel men rimelig slank talje og fantastiske bryster. Hun sutter og slikker som hun blev betalt for det og er bestemt ikke lavet af glas :-)    -Fantastisk og meget charmerende.

Redigeret af Straight38

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 7.12.2019 at 22:36:

Med influenza i kroppen må det nok vente lidt

Hej pacer. Se så at komme af sted til Sabrina , og giv os en fræk beskrivelse

Kom Så:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...