Pilleren 1 Skrevet 3. December, 2019 Hej alle Er der nogen, der kender hende her: https://annoncelight.dk/showad/256346 Jeg har prøvet at skrive til hende, men min mail kommer retur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 3. December, 2019 Pilleren skrev, for 16 minutter siden: Hej alle Er der nogen, der kender hende her: https://annoncelight.dk/showad/256346 Jeg har prøvet at skrive til hende, men min mail kommer retur. Hun er en rigtig dejlig kvinde og kan varmt anbefales. Måske er hendes mailboks fyldt op? Kan kun anbefale dig at prøve igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilleren 1 Skrevet 3. December, 2019 Midtvestagurken skrev, for 9 minutter siden: Hun er en rigtig dejlig kvinde og kan varmt anbefales. Måske er hendes mailboks fyldt op? Kan kun anbefale dig at prøve igen. Tak. Det vil jeg gøre. Hvad kan du ellers fortælle om massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koolmann 7 Skrevet 3. December, 2019 Hej Jeg har været ude ved Maria og fået lingam massage af boller og bettemand. Det kan godt anbefales, man har det dejligt afslappet bagefter. Der var bad før og efter massagen. Hun er meget nemt at snakke med. Jeg havde ikke problemer med kontakten til Maria over hendes mail. Jeg kommer helt sikker igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 4. December, 2019 Maria er en lækker kvinde, der kan sit kram. Har tidligere besøgt hende flere gange, men det var da hun var nøgen under massagen. Nu foregår det desværre hvor hun er påklædt. Synd og ærgerligt for hun har en rigtig lækker krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilleren 1 Skrevet 28. Januar, 2020 Koolmann skrev, den 3.12.2019 at 16:16: Hej Jeg har været ude ved Maria og fået lingam massage af boller og bettemand. Det kan godt anbefales, man har det dejligt afslappet bagefter. Der var bad før og efter massagen. Hun er meget nemt at snakke med. Jeg havde ikke problemer med kontakten til Maria over hendes mail. Jeg kommer helt sikker igen. Kan du fortælle lidt om, hvad massagen omfatter, hvor længe den varer og hvad priserne er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koolmann 7 Skrevet 31. Januar, 2020 Massagen varede 1 time, med blid massage på ryg, baller og ben. Derefter om på ryggen, så satte hun sig imellem min ben. Så var der Langsom og pirrende lingam massage inden til den ikke kunne holde mere. Det har hun forstå på. Kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg