Hop til indhold
lars1973

Tantramassage hos Jeanette

Recommended Posts

hej

just oprettet som bruger, og hermed min første anmeldelse.

Mandag sidste uge besøgte jeg Tantramassage, Jeanette i Brønshøj.

Jeg havde ringet om formiddagen og bestilt 1 times massage.

Det ligger meget diskret i en villalejlighed på 1. sal.

Jeanette lukkede mig ind og vi fik en snak ca. 10 minutter om forløbet. Jeanette er meget åben og taler meget om de bløde værdier ved massagen... OK, og fik mig til at slappe af.

Rummet hvor massagen foregår er lille men hyggeligt og intimt. Og med en god varme.

Jeg smed tøjet - det er muligt at tage et bad inden hvis man vil - men havde klaret dette hjemmefra.

Jeg lagde mig på varmemadrassen på maven, og Jeanette - også helt nøgen - begyndte at dryppe varm olie på ben og ryg, og så begyndte massagen. Langsomt men fokuseret og med berøring alle steder, og mange gange på baller og mellem ballerne. jeanette masserer både med hænderne og kroppen. Vil indskyde at det ikke er meget jeg når at se af Jeanettes krop - men det jeg ser er dejligt - gode tunge bryster og en klat vis (dog kan man mærke lidt studser...).

halvt inde i massagen skal jeg vende mig på ryggen - og så begynder en dejlig massage af forsiden inkl. pikken, kuglerne. igen bruger Jeanette hele kroppen, og da hun gnider op og ned af min krop med bryster og hele pivtøjet har det en øjeblikkelig virkning på min pik. Det er OK at røre imens men ikke på bryster og mis, så hendes baller og ryg får en tur.

Pikmasssagen er rigtig dejlig. Jeanette har instrueret mig i at trække vejret på den rigtige måde på de rigtige tidspunkter så jeg kan holde længere.... dejligt at bygge op til en udløsning, som dog aldrig kommer for massagen stopper og jeg får lov til at ligge 5-10 minutter for at slappe af.

Egentligt ville jeg gerne være kommet men det var faktisk en god oplevelse at have opsamlet udløsningen og energien som Jeanette kalder det. Skal siges at det er valgtbart om man vil komme eller ej. Det kan aftales ved start.

Jeanette og jeg snakker lidt om oplevelsen og så bliver jeg sendt i bad. Jeanette siger at jeg nok vil kunne spore en vis liderlig i kroppen - no kidding det siger du ikke - min pik står pænt ud i luften, og havde det været en mulighed ville jeg været sprunget på hende med det samme. Men den mulighed foreligger ikke.

Inden jeg går taler vi om en næste besøg - og så fortæller Jeanette at hun også giver prostatamassage + samtidig massage af pikken - koster 200 kr. ekstra. Det foregår på den måde at man ligger på alle fire med røven i vejret og så masserer Jeanette prostata med den ene hånd og gnider pikken med den anden. Hvis man kan styre sin vejrtrækning og arbejde sammen med Jeanette om det skulle dette kunne give en eller flere fantastiske indre orgasmer... tror jeg må prøve dette næste gang.

Samlet en rigtig god oplevelse - det tog noget over en time - men det var vist fordi det var første gang....

Jeanette kan findes i ekstrabladet - ingen www eller mail endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også en rigtig oplevelse hos hende i foråret. Hun kan godt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sød pige, men ikke så lækker!

Stor røv,

Nu ved jeg ikke helt, hvad du mener med "lækker".

Jeg fandt hende både flot og indtagende. Hun er sidst i 30'erne, og hvis du er væsentlig yngre, kan det godt være, at du ser på hende med andre kritiske briller end jeg. Jeg er jo nogle årtier ældre, og det kan være årsagen til, at jeg fandt hende både flot og indtagende. Alt er jo relativt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan findes under Copenhagen Taotantra

Tidligere var der mulighed for blow og til gengangere hele pakken...mon ikke det stadig er sådan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Er der ikke link til hende.

Jeg kan ikke finde på ekstrabladet. Et telefon nummer.PÅ copenhangen tao tanra findes der ingen kontakt oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Er der ikke link til hende.

Jeg kan ikke finde på ekstrabladet. Et telefon nummer.PÅ copenhangen tao tanra findes der ingen kontakt oplysninger.

Der er en mail-adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg

mener det var hende der havde en taglejlighed på Frb. og der fik jeg 2 timers taotantra massage som hvis jeg kunne gerne måtte "komme" - men fik den fine kommentar "at jeg var dygtig til at holde mig" og det eneste jeg ville var at blæse kanonen af.

jeg smed 2k for en gang oliesnask jeg kunne have fået på en thaibar for det ½ inkl. fuld tilfredsstillelse.

jeg kommer ikke igen, da jeg følte at det bare var ren pengemaskine i form af "snyd"

du skal nyde det hele og dine sanser skal slappe af (kan man det med patter over hele kroppen ?)

hun er en fyldig pige med sødt ansigt og snakketøjet iorden

kan ikke anbefales medmindre du blot ønsker en gang "medie" olie massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

hej Åndsfæller,

 

Er der nogen af jer der har nogen nyere erfaringer med Jeanette?

Hun har en hjemmeside - men den virker ikke særlig opdateret. 
Hun ser jo dejlig ud - og hvis hun også har røv 'nok' - så er jeg den der er klar ;)

 

Tak...

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...