Hop til indhold
PS44

Farvel og tak

Recommended Posts

Halløj 

Så er det blevet tid til at takke af ;)

Jeg vil blot sige tak til alle de piger som har  lagt krop og sjæl til mine udskejelser de sidste mange år - det har givet mig mange skønne oplevelser men lige pludselig kan man ramme en glædesppige hvor det er umuligt at sætte ord på oplevelsen og gøre det umuligt at lave en anmeldelse af hende og andres anmeldelse af hende rammer en med et afsagn uden man bliver jaloux. Når det sker så er det tid til at sige farvel og tak.

Husk nu: hearts are made to be broken.

Pas på hinanden

PS44

Redigeret af PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 33 minutter siden:

Det lyder som om du har fundet dit livs kærlighed @PS44 held og lykke <3

Det er mit liv i en nøddeskal ;) altid kompliceret forhold og uheldige omstændigheder men det er jo: the name of the game når man besøger glædespiger og ikke kan holde sig væk fra grisestien - så det bliver desværre  ikke til noget for jeg er jo også alt for gammel  og i et kompliceret forhold men tiden skal nok rette op på det:)

Redigeret af PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 5 timer siden:

Det er mit liv i en nøddeskal ;) altid kompliceret forhold og uheldige omstændigheder men det er jo: the name of the game når man besøger glædespiger og ikke kan holde sig væk fra grisestien - så det bliver desværre  ikke til noget for jeg er jo også alt for gammel  og i et kompliceret forhold men tiden skal nok rette op på det:)

Det kender jeg alt for godt, livet går ikke altid den retning man gik og troede og håber på.

Ønsker dig alt det bedste;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydhavsmand skrev, for 11 timer siden:

Det kender jeg alt for godt, livet går ikke altid den retning man gik og troede og håber på.

Ønsker dig alt det bedste;)

Nu skal jeg bare selv tage kontrol over situationen og har udtænkt en exit plan. Nu ved lige hvordan jeg reagere af erfaring og hvordan situationen skal tackles så det skal nu nok gå. 
mange tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars_Nice skrev, for 10 timer siden:

Fint skrevet, alt ønske om lykke herfra 

mange gange hilsen

lars 

Mange tak - jeg har exit planen udtænkt men skal bare holde mig fra EG og alle de fristelser og så bare nyde denne glædespige til hun engang stopper, og herefter er plan b udtænkt:)

Redigeret af PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...