Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at prøve Mabel https://annoncelight.dk/search/mabel?region=DK&type=any

Har prøvet flere TS’er af blandet kvalitet, men kun via Shemalewiki. Havde læst de gode anmeldelser her og tog chancen. Bestilte en halv time via SMS. Fik bekræftet gensidig suck og fuck. Suck uden kondom, fuck med. 

Ankom til Kirkedammen. Kendt sted igennem mange år. Hun tog smilende imod mig i døren. Et lille kærligt klap på skulderen. Bad om lov til lige at låne Badeværelset. Det er ok. Har set værre. Stort kælderværelse med god varme på radiatoren og en seng midt i værelset. Rent og pænt. Herefter smuttede hun lige i bad. 5 min, så var hun retur. I mellemtiden fik jeg lige varme i hænderne på radiatoren. Hun kom ind, nøgen, smilende og lækker. Hun tog mig på pikken og spurgte om jeg ville starte med massage. Ja tak. 5 min, hvor hun bla. pressede sin stive pik mod mine balder, så blev jeg vendt om og hun stak sin pik i min mund. Jeg suttede hende til roden. Den er ikke stor, 14-15 cm men glat overalt og dejlig stiv. Slikkede også hendes røv mens hun suttede mig. Så bad jeg hende kneppe mig. Hun røg let op og så kneppede hun mig til hun kom i kondomet i min røv.

Hun suttede mig lidt igen, spurgte derefter om jeg ville kneppe hende. Ja tak. Først hende på ryggen, hun tog min noget større pik helt i bund. Kneppede hende et stykke tid, hvilket hun så ud til at nyde, selv om hun vist skelede til uret et par gange. Lod sig dog ikke mærke med det. Jeg fik lov til at slutte i en doggy. Fantastisk. Blev tilbudt et bad, men det gemte jeg til jeg var hjemme. Var ude igen efter ca. 40 min. 

Pigen er sød, smuk og fræk. Virker til at nyde det hun laver. Smukt ansigt, vil dog ikke berøres i ansigtet og ingen kys på hendes røde mund. Brysterne små, flotte og lidt hårde. Ultra slank pige, hvepsetalje. Hofter og mås lidt hårde, så hun er helt sikkert konstrueret. Var jeg slet ikke i tvivl om efter en doggy. Flot kirurgarbejde. 

Redigeret af TS-lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...